A gazdasági mesterképzések közül melyiket tartjátok a legváltozatosabbnak és izgalmasabbnak?
Toronymagasan a marketinget.
Eleve a marketing egy nagyon széleskörű funkció, amely magába foglalja többek között a piackutatást, termékstratégiát, termékfejlesztést, árazást, értékesítési csatornákat, merchandisingot (áruelhelyezést az áruházakban), digitális és offline reklámtervezést, a teljes e-commerce-et, logisztikát, értékesítést, ügyfélszolgálatot, lojalitásprogramokat, a PR-t, kommunikációt, arculatot stb. stb.
A marketingben megtalálja a maga helyét a kreatív szövegíró, a vizuális művész, a programozó, a matematikus kocka, az adattudós / mesterséges intelligencia-fejlesztő, az “intézkedő”, szervezkedő személyiség, a született értékesítő stb.
A marketing mint stúdium is ilyen összetett. Elmehetsz teljesen matematikus kocka irányba (az ELTE survey statisztika és adatanalitika mesterszak például erre tökéletes), de elmehetsz kreatív, vagy tanácsadó irányba is. Valami hihetetlen, mennyire változatos egy szakma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!