Milyen szakra érdemes jelentkezni annak, aki vasútvonalak tervezésében, felújításának előkészítésében, lebonyolításában szeretne dolgozni?
“ Végez egy évben a két szakon mondjuk 40 ember.”
Győrben évente 5-6 ember vasút szakon. A BME-t nem tudom, legyen 15.
Csak a MÁV önmagában felszippantana 50-60-at nagyon minimum, de ennél többet is. És akkor még a magànvasutakról és a magán tervező cégekről nem beszéltünk…
Elèggé el vagy tévedve a témát illetően.
#12:
Jaaa, hogy te vagy az, akinek beakadt a lemez a 220-al. És sokadjára sem fogja fel, hogy az idén már 390-400… És azért kapja gyakornokként h tanuljon…
Baxki 8 éve kezdtem ott 210-zel.
De igazad van igen, 220-at ad a vasút 🤣
Btw 130-ért Bpn Zuglói 46 m2-es panelt tudsz bérelni, ami azért a top 5 kerület, és nem garzont de ez se zavarjon össze…
És az sem hogy a MÁV egy országos vállalat, 6-8 igazgatósàggal, 50-60 csomóponti főnökséggel, ahová mind közlekmérnököt vesznek fel üzemmérnöknek. És még mindig csak a MÁV-ról beszéltünk, a kb 50-60 magànvasútról, a vasútépítő és tervező cégekről, tervezőirodákról, hatóságtól, BKK, BFK stb állami cégekről nem. És ez még mindig a vasúti szakirány. A közút és a logisztika mèg erre jön rá.
Gondolom tök véletlenül a MÁV is azért kezdte el a duális képzést, mert nem kell neki a kèpzett mérnök…
Jah de igazad van, tényleg alig van kereslet rá. Jó hogy szóltàl :)
Téged kibsztak a közlekről vagy fel sem vettek, hogy ennyire ellenkampányolsz? 🤣
#14+15:
Figyelj csak. Lehet újat fogok mondani, de kb. senkit nem érdekel, hogy te mit tartasz kevésnek vagy soknak, és az sem igazán, hogy te hol akarsz karriert csinálni. Nem, ismétlem, senkit nem érdekel.
A kérdező ezt kérdezte:
"Milyen szakra érdemes jelentkezni annak, aki vasútvonalak tervezésében, felújításának előkészítésében, lebonyolításában szeretne dolgozni?"
Sem a kérdező sem mi le sem szarjuk, hogy te hol akarsz karriert építeni. Ennek ellenére a kérdés eleje óta ezt szajkózod, hogy szerinted ezek mennyire szar fizetést adnak, és mennyire szar munkahelyek.
Nyilván neked ezt nem kell tudni, de vannak olyan munkahelyek, amiknél az emberek érzelmei is dolgoznak, ezt úgy nevezik hivatás, hivatástudat.
Tudod egy mentős nem a bruttó 220-as bérért közöti be a részegen betört fejedet, és nem azért dolgozik még ott, mert nem akar többet keresni, hanem hivatástudatból.
A kérdező ha ezen témák iránt érdeklődik, valószínűleg elkötelezett emelett, érdekli, ezt csinálná szívesen. Ez neki hivatása lenne, örömmel dolgozna ebben.
Innentől szerintem baromira ne érdekli, hogy te hol nem dolgoznál, és hol máshol építenél karriert helyette. Menj, tedd meg, de nem kell ezt feltétlenül mással is közölni, mert senkit nem érdekel. Ha a kérdésére nem tudsz válaszolni, akkor told tovább a bicajodat.
Nekem sem volt célom meggyőzni arról, hogy gyere a MÁV-hoz dolgozni, csak szimplán a szisztematikusan ferdített részinformációidat cáfoltam meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!