Milyen szakra érdemes jelentkezni annak, aki vasútvonalak tervezésében, felújításának előkészítésében, lebonyolításában szeretne dolgozni?
#3: látszik, hogy nem sok információd van erről, de osztod az észt...
Csak hogy tudd: ezeket a terveket nem a MÁV-nál csinálják, hanem profi mérnökirodák pályáznak különböző projektekre, és ők végzik ezeket a feladatokat. Tehát fölösleges riogatnod, hogy mávos fizetést kap!
Hol menjen a vonat és milyen sűrűn, hol legyenek a megállók, stb: közlekedésmérnök
Vasútvonal megépítése, építés levezénylése, földtani vizsgálatok lefolytatása, stb: építőmérnök
" de a hirdetéseik szerint ez a 340 a minimum összeg, amit megadnak egy bsc diplomával rendelkezőnek. "
Ez a minimum ja, amit kis gyakornokként kapsz tojáshéjjal a seggeden. Amikor annyi felelősséged van, hogy pontosan beérj a munkahelyedre. Aztán amikor már leteszel valamit az asztalra, bekerülsz egy szakértői beoba, ott azért már kapsz fizut. Én megtripláztam eddig a béremet, és én is kis szaros gyakornokként kezdtem. ;)
Egyszer egy kolléga bepróbálkozott vasútépítő cégnél, kapott volna +50e-t bruttóban még, és dolgozhatott volna látástól vakulásig. Heti 5 nap irodában... MÁV-nál heti 3 Homeoffice, és nem a vírus miatt hanem 2016 óta... Bejárást nem fizették volna, utazást nem fizették, stb. Megköszönte, aztán inkább maradt...
A vasút is erősen felzárkózott fizetésben, mert még így is elmennek az emberek. Mi lenne ha tényleg 200-as fizuk lennének mérnöki beosztásokban?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!