Emelt biológián mennyire nehéz elérni 45%-ot?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mivel az emelt biológia az összefüggésekre, alkalmazható tudásra megy rá, ezért a 45%-nál én célként azt tűzném ki, hogy tudjam a tényeket. Abból (kis szerencsével*) összejön még több is.
*A szerencse azért tényező, mert a feladatsorok rendkívül különbözőek. Nem csak tartalmukban, hanem az elvárt tudás szintjében is nagy különbségeket mutatnak (van amelyikben a tények ismerete több pontot eredményez, van, amelyikben kevesebb jön össze ezekből). És ez előre kiszámíthatatlan. :-)
Érdemes (legalább időnként) konzultálni egy tanárral - már csak az időbeosztás miatt is.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy aki később vág neki a tanulásnak (amellett, hogy sokat felejtett), teljesen más motivációval, tapasztalattal teszi, mint egy középiskolás: elkötelezettebb, célirányosabb lehet. Az ábralemezős, összefüggéskeresős feladatokban nagyobb jártassága lehet (nem beszélve a "józan paraszti ész" használatáról). Tehát a kor előnyöket is hoz!
Sok sikert a felkészüléshez!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!