Kereskedelem és marketing vagy kommunikáció és médiatudomány?
Tudom, mindkettő szak híres a “büfészakságáról”, ezért ehhez kapcsolódó válaszokat nem szeretnék :D A kérdésem az, hogy ha fesztivál/koncer/rendezvényszervezőként szeretnék tevékenykedni a jövőben, melyik szakot éri meg jobban elvégeznem?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Egyik sem büfészak.
A marketing szak közgazdász szak, ezért van többek között egy kis matek, kicsit több statisztika, ökonometria; illetve gazdasági tárgyak mint például mikro- és makroökonómia, pénzügy, számvitel stb. Ergo ha annyira nem irtóztál a matektól középiskolában, akkor gyere ide.
Ha a matektól nagyon irtóztál, viszont magyarból (és esetleg történelemből) nagyon jó voltál, akkor érdemes kommunikáció és médiatudományra menni. Nagyon érdekes szak ez is, és még a négy alapművelet se kell hozzá.
Van átfedés a két terület között, azaz lehetsz vállalati kommunikátor mind a két végzettséggel. A marketing szakkal ezen kívül betölthetsz mindenféle üzleti funkciókat, míg a kommunikáció szakkal dolgozhatsz médiában, tévében stb.
A marketing szakkal valamivel könnyebb elhelyezkedni, mivel marketinges a legtöbb céghez kell, még a legkisebbekhez is. Itt írtam a marketing szakokról bővebben:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozoktatas-tanfolyamok__egyeb..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozoktatas-tanfolyamok__tanul..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozoktatas-tanfolyamok__tanul..
De a kommunikáció szak is egy jó szak, és rengeteg mindent lehet vele csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!