Dorinaziaa kérdése:
Mik a vélemények a Telekomos Call-centeres HIBAELHÁRÍTÁSOS munkáról?
Figyelt kérdés
Nemsokára kezdem a tanfolyamot és bármilyen tapasztalat, segítség, jó tanács szuperül jönne. :)2019. jan. 14. 16:59
1/2 anonim válasza:
A hibaelhárítós részről nem tudok mit mondani, én egy másik osztályon dolgozok a Telekom ügyfélszolgálatán. De nálunk a tanfolyam nem sokat ért. Rendkívül száraz volt, nulla gyakorlati oktatással. Aztán volt persze gyakorlati oktatás is, de az csak annyi volt, hogy odaültünk egy dolgozó mellé és hallgattuk, ahogyan a bejövő hívásokat kezeli. A semminél többet ért, de sokat ne várj tőle. Rengeteg rendszert használunk, és ezeknek a használatát az elméleti oktatáson egyáltalán nem vettük át, a gyakorlati oktatáson is csak nagyon felszínesen. Aztán bedobnak a mélyvízbe. De ez a munka elsősorban nem is arról szól, hogy szakmailag profi legyél, hanem hogy hogy tudod kezelni a bonyolultabb eseteket meg a nehéz természetű embereket. Idő kell ahhoz, amíg el kezded átlátni a szakmai és a kommunikációs részt is, de azért a kollégák ott vannak és segítenek. Viszont tény, hogy az elején stresszes.
2/2 anonim válasza:
Szia! Most kezdem majd én is a tanfolyamot, eléggé izgulok. Ha nem gond, tudnál majd írni pár sort, hogy bevállt-e a munka? Illetve tapasztalatok, esetleg pár jó tanács? Köszi!;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!