Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Egy franciás segítene? Teljese...

Egy franciás segítene? Teljesen kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

Szóval itthon tanulok könyvtárból való Kreatív Nyelvtanulás csomaggal, nem akarok tanárhoz járni... Szerintem menni fog, csak a kiejtéssel vannak gondjaim még, mivel néha nem hallom annyira jól a CD-t.

maison, lion - itt ejtik az utolsó N-et?

Hogy ejtik ezeket?

seulement

aujourd'hui

femme (ezt a CD úgy ejti, hogy fam, de nem fem az?)

és miért van az, hogy a "quelle" szó és a többes számú "votre"-k után a "famille" szó végén egy furcsa H hangot ejt/nyög?

Amúgy pedig az ainsi az így, a comme (ca) pedig az úgy? mert itt mindkettő, az így is, az úgy is jelent ainsit és comme ca-t is, de az a ca mi ott? mármint olyan kunkorodó aljú C. :D

Előre is köszönöm. :)

2011. jún. 24. 20:51
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
53%

Ha nem jársz tanárhoz megtanulod rosszul!!H neked ez jó legyen

maison,lion-igen ejtik lágyan

sölöman

ozsurd üi

famm vagy fámm

a ca-azt jelenti,hogy ez,az egy valamire dologra rá mutató szó

2011. jún. 24. 21:03
 2/12 anonim ***** válasza:

A franciában sajnos nem tudok segíteni, de annyit szeretnék mondani, hogy szerintem tök jó, hogy egyedül nekiálltál tanulni, csak kitartás, és menni fog! :)

Szerintem az egész nyelvtanulás dolog túl van misztifikálva, mintha csak drága tanfolyamokkal lehetne...

Én spanyolul tanulok ugyanígy magamtól, és szerintem teljesen jól haladok, örömmel csinálom. Később esetleg a francia sem kizárt...

És ha a kiejtést az ember emiatt kicsit később tanulja meg, akkor mi van?? Semmi!

Szóval gratulálok az elhatározáshoz, és hajrá! :)

2011. jún. 24. 21:09
 3/12 anonim ***** válasza:
83%

mezon

lion (ezt nem tudom leírni fonetikusan, orr hangos N-t a végére, az io-t meg egybevonod). Esetleg google fordítóban hallgasd meg

szölman

o zsúr(raccsolós r) düí

jól ejti a CD, fámm