Lefordítod? (német)
Turizmus marketing
A turizmus két alrendszere a kereslet és a kínálat. Ezek egyben - a gazdasági célú elemzés középpontjában álló - piac összetevői is. A kereslet és a kínálat között a kapcsolatot a marketing, illetve a turisták áramlása és tartózkodása teremti meg.
A turista számos külső és belső tényező hatására dönt az utazásról. A marketing az utazásra próbál befolyást gyakorolni (a turisták döntésére, elhatározására igyekszik befolyást gyakorolni. illetve egy konkrét szolgáltatás vagy termék megvásárlására akarja rábírni a vásárlót.
Der Tourismus ist ein Subsystem von Angebot und Nachfrage. Sie sind auch - im Herzen des Geschäfts-Analyse - Komponenten der Markt. Das Angebot und Nachfrage in der Beziehung zwischen dem Marketing und der touristischen Strömung und schafft eine Präsenz.
Die Wirtschaft war ein Faktor in einer Reihe von externen und internen, entscheiden über die Reise. Die Vermarktung der Reise zu beeinflussen versucht die Entscheidung der Touristen und versucht, Entschlossenheit zu beeinflussen. Oder ein bestimmtes Produkt oder eine Dienstleistung zu überzeugen, den Kunden kaufen möchte.
Hibákat kijavítanád ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!