Mit gondoltok mennyivel lenne jobb vagy rosszabb egy olyan oktatási rendszer, ahol nem lennének érdemjegyek?
Szerintem jobb lenne. Olyan iskolarendszer kellene, mint a karatéban az övrendszer: megvan – nincs meg. Az iskolarendszer során különböző vizsgákat kellene lerakni, és akkor mehetsz tovább, ha megvan az előző. De azt nem tartanák számon, hány százalékkal lett meg.
A gond csak az, hogy ez nem működik a tömegképzésben, mert nem tudnál egy fél osztály hasonlót se összerakni. Ez a rendszer akkor fog működni, ha megszűnnek az iskolák a jelenlegi értelemben, és mindenki magántanuló lesz online platformokon.
Nem lenne jó. A megvan-nincsmeg értékelésben nem léátod a fejlődést. Nincs fejlődési lehetőség, csak továbbhaladás, vagy egy helyben toporgás.
Hogy értékelnél egy ilyen esetben mondjuk egy olyan gyereket, aki kiválóan értőn olvas, írókat meghazudtoló módon fogalmaz, de mindemellett képtelen mondjuk helyesen írni? Akkorf a nyelvtan nincs meg, de mivel az "nincs meg", így nem lehet továbblépni... vagy mondjuk egy kegyelemkettessel átengedni, mert amúgy mindenből jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!