Röviden: folyamatosan fejleszti magát, halad a korral, szereti amit csinál, képes tiszteletet kiváltani a diákokból maga felé és a tanítványai fejlődését tartja szem előtt. Legyen szerethető.
Ilyenből egyre kevesebb van. Mert mit látunk? A tanár nem tud fegyelmezni, nem érdeklik a diákjai, megijed a kihívástól. Nekem is volt olyan tanárom 15 évesen, aki azzal kezdte szeptemberben, hogy nem érdekli, kinek milyen nyara volt. 16-18 éves korig nagyon fontos lenne, hogy ne csak az anyagot akarják leadni, de NEVELNI, TERELNI is tudjanak és akarjanak. Aki erre nem képes, az alkalmatlan. A reménytelenek miatt sokszor hátrányba kerülnek a jobb képességű diákok is, mert az ilyen "szakember" egyszerűen képtelen kezelni az osztályt. Nem igaz hogy ennyire reménytelenek a diákok, mert nagyon sok olyan tanár van, aki erre rácáfol a személyiségével, az eredményeivel. CSAK! Sajnos többségben vannak a nem ebbe a szakmába valók. Kevesen vannak, így nyilván ide is gyakran felveszik a szemetet. :( Hatalmas hiba. Nagyon meg kellene őket fizetni, cserébe viszont vasszigorral kellene szelektálni. Hiányzik belőlük a gyerekszeretet, a tanítás szeretete. Na ilyen SEMMIKÉPPEN SE legyen egy tanár. Remélem, az én gyerekeim a jóból kapnak. :) Még ovisok. :)
nem skatulyázz be és nem követ elavult elveket: pl aki év végén közepes az következő évben sem lehet jeles, aki zsinórban kettes-hármas feleletet produkál annak a következő tökéletes feleltére is hármast ad max, mert "ennyi a képessége" az ilyen tanáraim rühelltem középiskolában! Érdekes egyetemen ha valami nem megy és elégtelen következő vizsgán simán adnak jelest ha mindent tudok nem volt ilyen skatulya...erről sürgősen le kellene szokni a tanerőnek, akik elméletileg felsőoktatásban tanultak!!!!! Elsőben amikor felmérőt iratnak gimnáziumban nem kell elosztani az osztályt "hülyékre" és "okosokra" ez is baromi dühítő és ez a kategória a kedves erre hajlamos tanárnak az agyába ég az elkövetkező 4 évre!
Ezenkívül az általános dolgok, amiket felettem szólók már tökéletesen kifejtettek :-)
Pl nálunk egyetemen proginfen az lett volna a jó tanár aki már 10-20-n éve dolgozik Arhitectként vagy vezetőként,plusz mindenféle referenciája van a legnagyobb cégeknél.
Plusz hatalmas a tudása amit karban tart.
Na pont ez hiányzik a sok egyetemi oktatóból,mert aki tudja az elmegy csillagászati összegekért a legnagyobb cégekhez dolgozni meg karriert építeni.
Aki nem tudja sajnos az tanítja.
Ez Magyarország sajnos,a BCE-n vállalati pénzügyet olyan tanár tanítja akinek soha nem votl cége nem volt vezető beosztásban nagy cégnél,plusz keres 3kilót.
Gondolhatod milyen hiteles.
Én egy kérdést tennék fel mostmár egyetemi proginfós oktatóknak.
,,Tanár úr egy kérdésem van: Mely cégneknél volt eddig fejlesztő,milyen szintre jutott karrierben,most hol dolgozik milyen beosztásban",és itt le is fő a kávé náluk,én simán ketrítem a lapjaimat,egy CV-t mutatnék nekik infarktust kapna mind mennyi gyakorlatom van már most,legnagyobb multiknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!