Titeket nem idegesít, hogy az egyetemi hallgatók sajnos többsége nem odavaló?
Engem tudod mi idegesít? Az, hogy lófüttyöt nem tanítanak, noname tanársegédek élik ki a perverziójukat rajtunk, minden csak a pénzről szól, és az évfolyamelsőink többsége a mérnöki szakmájában életképtelen. Mert a lexikális tudásuk hatalmas (rengeteg magolás), de mérnöki képességekkel nem rendelkeznek. Majd az élet úgyis válogat.
Gondolom Te is egyetemisra vagy. Akkor néhány észrevétel:
1. sajnos<->többsége = többsége sajnos
2. Részben látszik, hogy nem érted, miért kell mindenkinek egyetemre járni az itt kiírt kérdések színvonala alapján?
Sztem mindenhol van ilyen.Munkahelyenken is.
a nagy számok törvénye alapján.Sok az egyetemista,főiskolás,tehát logikus h.sok nem odavaló is-
"Ártani nem árt az a néhány év, amit a felsőoktatásban eltőltenek."
40%-nak semmi tehetsége nincs ahhoz a szakmához amit tanul.Dunát lehet rekeszteni a diplomásokkal és sok szakmában meg végzetes hiány van.Az országnak ez nagyon káros.
"40%-nak semmi tehetsége nincs ahhoz a szakmához amit tanul.Dunát lehet rekeszteni a diplomásokkal és sok szakmában meg végzetes hiány van.Az országnak ez nagyon káros."
- Éppen ezért írtam, hogy majd kiderül, képes lesz-e azt a szakmát csinálni. Viszont sosem lesz kevesebb az ember attól, ha valami újat tanul. Az már csak rajta múlik, hogy ha nem képes azt a szakmát elvégezni, akkor valami másba fog. Csak azért nem fog az emebr hiányszakmát választani, mert máshova meg nem vették fel.
08:02: Igenis árt. Nem tudom, mikor jártál egyetemre, ma rengeteg embert felvesznek. Ahova én járok, ott ráadásul alacsony volt a ponthatár, tudom, miről beszélek. A szakom kétharmada csak azért van egyetemen, mert "egy diploma azért mégiscsak kell". Előadásokon még hagyján, mert ott csak ülnek és halvány fogalmuk nincs arról, hogy mit beszél a tanár. A panaszkodásukat meg nem hallgatom meg. De szemináriumokon sokszor értékes órák mennek el olyan dolgokra, amiket már középiskolában meg kellett volna tanulniuk. Ez azt eredményezi, hogy aki esetleg anno gimnáziumban tanult, egyetemen csak szépen végigvárja, amíg a tanár elmagyarázza ezeknek a diákoknak az anyagot. Holott ugyanennyi idő alatt rengeteg új, értékes, hasznos dolgot megtaníthatna, amivel azok fejlődnek, akik valóban jók.
Ha rajtam múlna, húznék egy olyan határt, miszerint csak a minimum négyes átlagot elért tanulókat vehessenek fel egyetemre - az év végi bizonyítvány és érettségi is számítson, de a normális osztályozás szerint, ne úgy, hogy 60% már négyes. Az a kettes.
Nálunk már hármas átlaggal fölvették az embert, persze így lehet felduzzasztani a hallgatói létszámot, de nagyon nehéz elviselni. Inkább járjon negyedannyi diák egyetemre, de lehessen rendesen tanulni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!