Egyetemisták! Nektek milyen az órarendetek?
Ahol átlagosan 30 kredit van, igazából bárhogy kinézhet, nekem pl első évben, hétfőn 1 ''óra'' volt (bár az 2 órás) és pénteken pedig semmi, kedden reggeltől estig és csütörtökön is, szerdán már délután 2-3kor végeztem.. következő félévben a kedd volt teljesen szabad, pénteken viszont délután 4-ig ott (kellett volna) lennem. Szerencsére az előadások - humán szakokon (én joghallgató vagyok)- kihagyható :)
Volt olyan félévem is, hogy reggel 8-től 11-ig óra, aztán semmi.. de délután 4.30-tól 20.-ig órám volt :D
Amikor eltértem a mintatantervtől 2 ütközésem is volt (41 kredittel) de vállalható ütközés volt, már az utolsó hónapban összeszorítottam fogam, hogy katalógusokról maradok le, amiért ütköznek az óráim, de a vizsga meglett (igaz kettesre) de nekem akkor fontosabb volt, hogy teljesítem (amúgy sem egy fontos tárgy: államelmélet).
Szóval összefoglalva már sok félévet túlvagyok, az órarend már szinte minden lehetséges formátumban kinézett - na jó szombaton még nem volt órán, de még erre is volt egyszer lehetőség, mert a levelezősök egy részének a nappali (hétköznap esti) óra vállalhatóbb volt, nekünk pedig engedték, hogy szombatra is felvegyük :D A legelső órám eddig sosem kezdődött korábban 8-nál, és sosem végződött később este 9-nél (bár ismertem olyat akinek 20-21.30 között volt órája (bár ez csak kosárladba-tesi volt)
Leghosszabb előadás: 3 óra volt (gyakorlatilag szünetek nélkül)
legrövidebb gyakorlat (45 percnek mondott, általában 35 perc alatt ledarált elmélet volt) :D
szóval egyetemi órarendben bármi megtörténhet (olykor a tripla ütközés is előfordul főleg ha olyan szabvált veszel fel, vagy párhuzamos képzésben vagy :) sok sikert a tanulmányaidhoz!
Erőteljesen függ az egyetemtől és szaktól.
Nekem például minden nap volt általában 8-16 óráig, de volt hogy délig vagy este 8ig. Közben 1-2 lyukas óra.
Még nem tudom, de nagyon remélem idén végre nem lesz pénteken se előadás, se gyakorlat >:(