Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért szombatra terveznek...

Miért szombatra terveznek tüntetést a pedagógusok? Lúzerek gyülekezete. Hétfő reggel 8 órára valamelyik főútvonal vagy híd kellős közepére! Akkor esetleg észre is venné valaki!

Figyelt kérdés

Ezek normálisak? Tüntetés szombaton? Én is tanár vagyok és csak nézek. Szombaton, hadd ne akadályozzunk senkit, lesznek vagy 100-an (persze otthon a fotelből sokan támogatják…) és az egész egy kalap szart ér.

Szombaton? Miért nem hétfő reggel 8 órára? Mert az esetleg ütne? Mert az esetleg észre is venné valaki?

Munka helyett az összes tanár az utcára az iskolákba meg tanítsanak a narancsagyú barmok. Majd szerveznek oda békemenetet.

Lúzerek egy társasága ez, persze mit is várhatunk mind be van szarva az álláséért és egyeztetne meg tárgyalna… nem tárgyalni kell, hanem bezárni a sulikat nem felvenni a melót aztán hajrá.

2016. febr. 2. 12:18
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:
!!! Szted egy mai diák mit tesz ha nem akar "suliba" menni? Nem vár az sztrájkra hanem szarik bele és NEM MEGY suliba. Aztán lebattyog a házirovoshoz (vagy még azt se ) és hoz valami igazolást. Vagy printel egyet otthon vagy még azt se. Hanem szarik bele és lesz X igazolatlan órája. És? AKkor mi lesz? Semmi.
2016. febr. 2. 13:31
 12/24 anonim ***** válasza:
Elég szar helyen taníthatsz ha ez a tapasztalat...
2016. febr. 2. 13:32
 13/24 anonim ***** válasza: