ELTE IK proginfó. A tárgyak matekos vagy programozós része jelent nagyobb kihívást?
A programozás könnyű, túl könnyű. Sokat kell vele otthon/munkahelyen foglalkozni, ha tényleg akarsz is valamit kezdeni magaddal.
Én nem tanultam egyetem előtt programozni, és mindegyik progos tárgyam meglett elsőre, 5-össel.
Viszont az önképzésre kevés időd lesz, mert a matek nehéz. És nem magolni kell, ennyi matekot nem lehet bemagolni. Érteni kell, és ahhoz az kell, hogy az első félévtől folyamatosan komolyan vedd és tanulj, mert a tárgyak egymásra épülnek.
Sok diák vitatja is ennyi matek szükségességét, főleg mivel az elméleten van a hangsúly, gyakorlati alkalmazást szinte semmit nem fogsz látni.
TLDR válasz a kérdésedre:a matekos tárgyak jelentenek nagyobb kihívást.
Önképzés alatt 2 dolgot értek:
1. Amit nem tanítanak meg az egyetemen, de munkához kell, azt neked otthon kell megtanulni. Ilyenek pl. a design patternek.
2. Amit te is írtál: gyakorolni kell. Sokat. Az egyetemi beadandók ugyanis vicc kategória, 2-3 óra munkával meg lehet csinálni a nagy részét. Ha már tudsz valamennyire programozni, célszerű valami nagyobb projektet kitalálni, amit mondjuk hónapokig csinálsz. Pl. egy játékot. Ugyanis akármennyire is el akarják veled hitetni, nem fogsz az egyetemen programot tervezni megtanulni. :D Egy nagy projekttel viszont előjönnek az ezzel kapcsolatos problémák, plusz megtanulhatsz valami build rendszert meg verziókövetőt használni, amikre szintén szükség lesz később, de a suliban el van hanyagolva.
Meg még egy csomó minden, de attól is függ, hogy mi érdekel: pénzügy, webappok, mobil stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!