A bolognai rendszer és a közösség viszonya?
Erről írok egy cikket egy újságnak, és érdekelne a véleményetek.
Szerintetek az, hogy nem osztályok, hanem csoportok vannak, hogyan hat az emberi kapcsolatokra? Nem rossz érzés, hogy nincs egy csapat, ami végigcsinál egy iskolát, mint az iskolai osztályok az általános és középiskolákban?
Nem baj az, hogy akik fél évet együtt tanultak azokat véletlenszerűen, névsor alapján szétszedik kurzusokra, és utána alig találkoznak?
Ez inkább ahhoz vezet, hogy több emberrel tudtok megismerkedni, nagyobb társasági élet alakul ki, vagy pedig elveszti az ember az érzést, hogy egy közösség tagja, és csak úgy sodródik egyik társaságból a másikba, igazi mélység nélkül?
Vagy ez az ember saját felelőssége, és szakítson időt rá és tartsa a kapcsolatot egyetemen kívül azokkal akikkel most épp nem együtt tanul?
Nem tudom hol van a leírtak szerint a felsőoktatás. Én jelenleg főiskolára járok, minimális változás volt csak az első félév és a mostani (4.) között a tanulókat illetően.
Lehetséges együtt haladni a megismert emberekkel, csak nem szabad megbukni és jók kell órára jelentkezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!