Révaisok! (Győr) össze tudnátok nekem gyűjteni az elmúlt évek kampányneveit/témáit/kampányfilmeket?
a siker titka a szervezésben van, nem annyira a témában, hogy valóban akarjátok csinálni, és azért minőségi is legyen
pár évente ismétlődnek a témák, ez sziinte törvényszerű, de azért próbáljatok meg eredetibbek lenni, vigyétek bele saját magatokat, gondolkodjatok azon hogy kik vagytok, mi áll hozzátok a legközelebb, így tudjátok majd magatokat adni, illetve a kampányarc is valahogy így tud majd kikerülni, aki képvisel titeket
a pénzzel óvatosan bánjatok, nem kell rengeteg, elszórni meg végképp nem, volt már több százezres kiadású osztály is, nem értek el vele többet, mint aki kevessebből csinálta
lássák a többiek hogy foglalkoztok a dologgal, szervezkedjetek, ötleteljetek, hogy mi köré lehet sok oda tartozó dolgot még szervezni
egyébként ötletet meríteni nem rossz, de a mi kampányunk sem azzal indult hogy alaosan tanulmányoztuk a többieket, hanem ötleteltünk, hogy mi kik vagyunk és azt hogyan tudnánk megvalósítani, körészerveződni
a bevonuló táncot szervezzétek meg, ne legyenek üres részek, legyen mit nézni a többieknek, legyetek érdekesek, szervezzetek öteltes és jó programokat
Előző már jól leírta az alapokat, megtoldanám 1-2 konkrét dologgal.
1. Tényleg nem a név a mérvadó, de nagyon előnyös lehet, ha nem túl általános. Szóval vegyük a 2012-es Madness-t. Nekik kicsit túl tág volt a nevük, és ezért nem is igazán volt egységes téma ami köré tudnak építkezni
2. Ajánlatos a kampányfilmet nem elárasztani belsős poénokkal. Azon az osztály jót nevet, de nem fog tetszeni a többi évfolyamnak. Általában aktuális zenéket/vicceket érdemes beleépíteni, amin mindenki jól tud szórakozni. Erre példa a most kampányoló ThugLife-ból pl. hogy belerakták a kampányfilmbe az Oreo-s reklám zenéjét. Illetve a tanárok. Őket mindenki ismeri, mindenki imádja. Ezért mindenki szívesen nézi őket különböző vicces kösztümökben, helyzetekben, jelenetekben.
3. Élvezzétek! Nagyon meglátszik egy osztályon, hogyha nem élvezik a kampányhetet, nem érdekli őket és ezalapján dolgoznak is. Egyrészt eleve rossz lesz a kivitelezés, másrészt látszódik is a hét közbe az osztályon a feszültség. Mert piszok nehéz lesz sokszor megőrizni a hidegvért, amikor már az 500. gyerek nyafog, hogy még mindig nem jutott pólóhoz, más méretet akar stb...
4. Csak egészséges versengés! Magatokért kampányoljatok és ne egy másik osztály ellen. Ebbe a 2014-es Beat Generation futott bele leginkább... Nagyon a Dögcédula ellen voltak. Plakátjaik fele arról szólt, hogy ne háborúzz hanem inkább legyen béke, posztoltak a D-sek képei alá B-s képeket stb. Ez nem nyerő taktika.
5. Egyediség! Nem azt jelenti, hogy nem lehet hasonló témátok az előző éviekhez, csak annak egy teljesen más megközelítést kell adnotok. Bár az a legjobb, ha olyan témával jöttök, ami kicsit sem hasonlít az előző évekre. Illetve merjetek extra dolgokat csempészni a kampányotokba. Pl. 2014 D: A lufieső helyett ejtőernyőket dobált. Tök egyedi, jó ötlet volt. Élőzene reggel egy zenekartól. Még ma is felemlegeti mindenki szemben a rádióból nyomott tuc-tuc zenével.
+1.: Nálunk is voltak nehéz időszakok, sírás, ordibálás, veszekedés, verekedés, de végül mindannyian szép emlékeket hordozunk a kampányhétből. Egyik legnagyobb élmény volt, és akkor is az lett volna, ha nem nyerünk. De ez csak azért volt így, mert tényleg közösen, egy osztályként, egy csapatként dolgoztunk és végigvittük.
Szurkolok ;)
Én a 2012-es Captain-kampányt élveztem legjobban, mondjuk, biztos közrejátszott, hogy imádtam a Karib-tenger kalózait, és e köré a film köré épült az egész kampány.
Általában sikeresebbek azok a kampányok, amelyek valamilyen film/aktuális esemény köré szerveződnek. Az pedig valóban elengedhetetlen, hogy szeressétek csinálni, mert így akármilyen helyezést értek el, szép emlék marad a hét (ami után egyébként legszívesebben három napot aludnátok egyhuzamban, hogy kipihenjétek a fáradalmait).
Utolsóhoz egy kis javítás:
A 2014-es B-sek egyáltalán nem voltak a D-sek ellen, semmi lejáratós célunk vagy hasonló nem volt, azt gondolom, egyáltalán nem feszült ellentét az osztályaink között, pl. a Dögcédula kampányarca az eredményhirdetés után átjött vigasztalni minket, hogy igazságtalannak tartja az utolsó helyünket. Az, hogy mi egy "békepárti", ők pedig egy "békeellenes" kampányt hoztak össze... így jött ki, nem volt köztünk ellenségeskedés, bár azt észrevettem, hogy akik a mi kampányunkat szimpatikusnak találták, sokszor savazták a D-seket, de ez már tényleg nem rajtunk múlt. :)
utolsó! Elmondom névtelenül, hogy a tankot már az ötletelésnél terveztük, szimplán a konténer, amivel megépítettük, akkor érkezett meg ;)
De így 3 évvel később remélem még jó érzés dobálózni alaptalan vádakkal, szimplán féltékenységből, mert nem a C nyert, hanem a D :P
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!