Miért történik anti-oktatás a hazai iskolákban?
Mikor volt alkalmam összehasonlítani a fejlett országok oktatási módszerével a hazait, nagyon ledöbbentem. Mert mindenben éppen az ellenkezőjét csinálja a hazai oktatás mint amit kellene. Mint ha szándékos butítás lenne a cél.
A hazai oktatásban végkimerülésig terhelik a diákokat. A fejlett országok tanárai nem dolgoztatják a diákot hanem a tanárok önmaguk dolgoznak. A diák feladata ott nem a kimerítő munkavégzés, hanem a HASZNOS információk befogadása.
Idehaza számítógépes és informatikai ismeretek helyett van ének, rajz. Mivel a szolmizálni tudás ismerete nélkülözhetetlen ha például egy operációs rendszert kell telepítenie. KRESZ ismeretek helyett a költők verseit és élatrajzát kell bemagolniuk. Ennek két oka is van. egyrészt mert a Nobel-díjas Szentgyörgyi Albert azt mondta hogy az agy gondolkodásra való és nem adattárolásra. Ezért anti-oktatási rendszerünk minél több történelmi évszámot, és irodalmi lexikális anyagot követel a diákoktól, mert akkor kevesebb lesz a baleset. Ma az angol világnyelv ismerete nagyon fontos, még odahaza sem tudunk e-mailezni vagy ismeretet bővíteni a neten, ha nem tudunk angolul. Az angolt a mindennapos tesiórákon a végkimerítő futásokon sajátítják el a diákok. Nehogy odahaza legyen erejük valami hasznos ismeretet szerezni, ami nem kompatibilis az anti-oktatási rendszerünkkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!