Mi lesz a felsőoktatással?
Se mérnök, se orvos karokon nem elfogadható a 2,5-ös alatti átlag már bocs. Jogos, hogy ez alatt SEMMILYEN karon ne lehessen államilag finanszírozottan végezni az adott szakot.
Van építész, építőmérnök, több villanykaros ismerősöm. Érdekes módon mindegyiküknek megy efölött végezni. És még csak nem is zsenik.
Orvosisként pedig mondhatom, hogy aki komolyan veszi, tisztességesen és rendszeresen tanul, akkor az a 2,5-ös átlag mindenképpen megvan, de még sokkal jobb is lehet. (Ehhez áldozatokat kell hozni ofkorsz, de akinek ez nem megy, az ne legyen orvos, no.)
na már bocs de közületek ki jár orvosira vagy mérnökire?
Mert én igen , mérnök vagyok/illetve leszek. Vannak olyan tantárgyak amire hiába tanulsz akármennyit nem érted meg , mert egyszerűen felesleges és túl van bonyolítva. Csomó töltelék tantárgy van, aminek semmi értelme. Ne hurrogjatok már le mindenkit aki 2-sel végzett. Mennyetek el jó mérnöki vagy orvosi egyetemre és utána lehet pofázni, ha összedobsz legalább egy 2-es átlagot. Mert azt is nagyon nehéz. Ha ezt behozza a kormány , akkor az lesz hogy 70%-a a hallgatóknak elmegy,és akkor aztán télleg nem lesz hiány semmiből se. Hoffman Rózsának olyan ötletei vannak hogy az csak na. Már nem azért de ilyen hülyeségeket énis kitalálok. Mi az h a mérnök msc fizetős lesz , ami benne van a tervezetben. Meg hogy alá keell majd írnom egy papírt hogy itt kell Mo.-n dolgoznom. Nem azért szívesen maradnék , ha biztos megélhetésem lenne. De a munkát se tudják garantálni , akkor én mér maradjak?? Érvényesülnek a szabadságjogok.
ja igen tipikus magyar mentalitás. Gratulálok:D.
Majd ha neked kell tandíjat fizetni vagy fennáll a veszélye hogy elhagyd az egyetemet akkor majd én is mondom.
Amúgy meg kukoricát kellet segíteni szedni , mert magától nem jön be...
Kedves törvénypártoló válaszolók.