A középiskolák (pl. gimnáziumok) és az egyetemek (főleg mérnöki karok) között általában óriási szakadék van a szint terén. Nem lenne jó ötlet egy kicsit komolyabbra venni a gimnáziumi szintet, vagy enyhíteni az egyetemin?
Ezzel minden első egyetemista így van. A műszaki rajz nem egy olyan nagy durranás azért, mint amilyennek beállítják.
Az elsős matek műszakin a gimis faktos anyag folytatása, a gyakorlás a kulcsa, én láttam az utolsó vidéki szakközépből jövőt is matekból levizsgázni, csúnyán szólva nem volt az a félelmetes logikája sem, de elég gyakorlással megcsinálható.
A mechanika is teljesíthető. Emlékszem, az elején semmit nem értettem, pedig figyeltem órán, felfoghatatlan volt számomra. Aztán pár hét után belejöttem, segítettek a felsőbb évesek, utána teljesen logikus volt az egész.
Ne aggódj, minden elsős így van ezzel az egyetem elején, de egy pár hét után bele fogsz jönni! Utólag visszagondolva nem volt olyan vészes, mint amennyire hangoztatták, hogy így meg úgy az egyetem, meg a nagy bme... sokkal durvább is lehetett volna az egész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!