Élelmiszerbiztonsági mérnököket és üzleti managereket is kérdeznék! Mi a helyes?
Leáll a klíma, nem talál az üzletvezető szerelőt egész nap.
Meleg, állott szag, büdös vagy, émelyítő, nincs szellőztetve, rossz közérzete lesz annak, aki huzamosabb időt ilyen zárt helyiségben tölt.
Az üzletvezető azt ígéri, hogy kinyitja az ajtót, amíg a vendég elfogyasztja az ételt. Előtte élelmiszerbiztonsági okokra hivatkozik, miszerint egerek és legyek jöhetnek be a belvárosi étterembe egy esős napon, amíg nyitva van az ajtó. A következő ajánlata az volt, hogy a vevő el is viheti az ételt, elcsomagolják. A vevő kitartó (Ja, hogy el is mehet,ahelyett, hogy szellőztetnének?).
Az ajtót végül kinyitja 5 percre az üzletvezető, de utána becsukja. A vevő hitelességi problémát lát ebben, mert nem ez volt az ígéret.
Kinek mi a véleménye? Több szemszögből vizsgálva, ki mit tett volna az üzletvezető helyében?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!