Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Kérdés filozófia, antropológia...

Kérdés filozófia, antropológia, vallástudomány illetve magyar szakosoknak. Másnak is nehéz fejben tartani mindent?

Figyelt kérdés
(Filo, vallástudomány hallgató vagyok) Az a benyomásom, hogy mindent tök jól meg tudok tanulni a vizsgára, sok energiát fektetek bele, viszont egy évvel utána kb. semmire sem emlékszem belőle, ez másnál is így van? Plusz rengeteget kell olvasni ugye, viszont egyrészt sokat felejtek abból is, amit olvasok, másrészt már nem tudom, hogy az adott dolgot kitől olvastam (vagy esetleg előadást hallgattam róla, csak gondolkodtam róla, mesélte valaki, vagy álmodtam😃) Van esetleg valami lifehack, amivel maradandóvá teszi az ember azt, amit tanul(t)?

ma 12:18
 1/2 anonim ***** válasza:

Teljesen természetes, hogy az ember felejt, ez bármilyen szaknál így van.

Ha valamiben elmélyedsz, többet foglalkozol vele, egyértelműek az összefüggések, akkor azt nem felejted egy könnyen.

ma 12:35
 2/2 A kérdező kommentje:
Az a baj, hogy valóban úgy tudok csak tanulni, ahogy mondtad összefüggésekben, viszont annyi mindent kell egyszerre tudnom, hogy olyan, mintha semmit sem tudnék. Talán úgy tudnám illusztrálni, mintha lenne egy szelet kenyered, amit utána jól kilapítanál és ráraknál egy másik szelet kenyeret, és ha ezt ismételgetnéd egy darabig, akkor az első (legalsó) kenyered teljesen le lenne amortizálódva és szét lenne cincálva, így érzek azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amiket egy éve megtanultam. 👍🏻🤪
ma 13:02

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.