Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Leövey Klára Gimnázium?

Leövey Klára Gimnázium?

Figyelt kérdés
Milyen IX. Kerületi Leövey Klára biosz-kémia tagozata?. Milyen a ponthatár, jegyek, szóbeli, maga a gimi stb?
dec. 13. 21:13
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Facebook Felvételi 2025 csoportba írj. Ott vannak a felvételizni készülő gyereke szülei.
dec. 13. 22:25
 2/7 anonim ***** válasza:
23%
Jó cuncikat szoktam ott látni 😁
dec. 14. 01:05
 3/7 anonim ***** válasza:
0%
Na de a 9kerbe olcsó cuncik járnak nem?
dec. 14. 10:44
 4/7 anonim ***** válasza:
0%
Nem teszteltem őket és nem beszèlgettem velük.
dec. 14. 18:28
 5/7 anonim válasza:
Annyit tudok, hogy a matek-fizika tagozat után a legmagasabb pontszámot kell itt elérned.
dec. 30. 09:14
 6/7 anonim válasza:
Szia! Mostani Leöveys diák vagyok, szerencsédre pont biosz-kémiás. Maga az iskola eléggé hangulatos, a Semmelweis egyetem mellett van, szerintem ez egy bónusz. :D 11.-től fakultáció van, addig 9.-ben és 10.-ben a természettudományi osztályban labor van. A labor az egyik legfejlettebb az országban és a tudást itt fel tudod használni. Állítólag terepmunkázni is lehet fakton, de mivel még nem vagyok faktos, nem tudom biztosan. A tanárok liberálisok és hajtanak téged előszeretettel. :D Ponthatárról annyit tudok mondani hogy 70 pont fölötti írásbelit kell írnod hogy a bejutásod majdnem garantált legyen. (meg egy majdnem kiváló bizonyítvány persze!) Szóbelin igazából mindenki segítőkész, diákok tanárok is. Jó tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban. A többi infót ami ezt tovább taglalja a honlapon meg lehet találni a letöltéseknél. :) Hozzáfűzném, hogy innen simán ki lehet jutni egy nagyon jó magyar egyetemre, külföldre egy kicsit több kell. Jó alapokat ad az iskola, minden év végén valami mérettetés elé állítanak. (kisvizsga, kisérettségi, stb.) Nincs hatalmas szegregáció. Ide az jön (vagy bármelyik gimibe) akit hajt a tudásvágy és teljesíteni szeretne. :D Versenyekre szívesen visznek diákokat. De szá