Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Orvosdoktor vagy Gyógyszerész?

Orvosdoktor vagy Gyógyszerész?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Végzős gimis diák vagyok és hamarosan eljön számomra is a felvételi. Manapság azon dilemmázom, hogy orvosit jelöljek meg első helyen vagy pedig inkább gyógyszerészetit? Biológiát és Kémiát is egyaránt szeretem, a vizsgát már mindkét esetben letudtam (92, 90%).

Viszont még mindig bizonytalan vagyok, hogy melyik irány legyen. Egyetemnek mindenképpen a debrecenit szeretném. Szívesen meghallgatnám a véleményeteket mindkettő szakról, elhelyezkedésről, megbecsülésről, illetve bármilyen más véleményről ami ehhez kapcsolódó.

okt. 25. 00:24
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
74%
hát, aki a gimit összekeveri a technikummal, az inkább ne menjen gyógyszerésznek, se orvosnak.
okt. 25. 12:10
 12/26 anonim ***** válasza:
83%
#11-nél a pont.
okt. 25. 12:26
 13/26 anonim ***** válasza:
83%

Kedves kèrdező, nem vàdaskodott senki, ha te magad sem tudod hova jàrsz, ès rosszul írod, akkor nem csoda ha nem értjük a helyzetet.

Magadra legyèl dühös ne a másokra:)

okt. 25. 12:27
 14/26 A kérdező kommentje:
Ti meg a kérdésre válaszolnátok nem pedig mellé beszélni és kötöszködni ;D . Egyáltalán nem vagyok kíváncsi a piszkálódásokra mert valaki elír valamit. Nyilván ti mindannyian tökéletesek vagytok és sosem írtok el semmit, na örülök neki
okt. 25. 12:46
 15/26 A kérdező kommentje:
#11 te meg ha annyira okosnak hiszed magad, hogy megmondjad, azt hogy ki hova ne menjen tudni illene azt is, hogy "hát"-tal nem kezdünk mondatot :D
okt. 25. 12:49
 16/26 anonim ***** válasza:
50%
okt. 25. 13:13
 17/26 anonim ***** válasza:
94%

#14 arra válaszoltunk.

"Kötöszködni" szó nem létezik, gondolom a kötözködnire gondoltál. Úgyhogy te ne oktass ki senkit a helyesírásról.

Te hibáztál többszörösen. Félretájékoztatod a kommentelőket, nem tudod hova jársz iskolába, és nem megy a helyesírás. Aztán még te állsz neki feljebb, amikor ezekkel szembesítenek.