Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » A suliban miért számolhatunk...

A suliban miért számolhatunk mindig társasági adó 16%-kal?

Figyelt kérdés

2017 óta 9% a mértéke, tudtommal.


Minden feladatban 16%-kal számolunk.

Gondolom a könyv 2017 előtt íródott, de akkor is azzal számolunk mindig.

Semmibe nem tartana átírni de nem szól egyik tanár sem.

Miért nem lehet aktualizálni a dolgokat?

Azért mert nekik a megoldókulcsban 16% van és nem akarják újraszámolni vagy mi ?


2023. nov. 19. 14:36
 1/6 anonim ***** válasza:
75%
Átírni nem egyszerü, mert a könyveket újra kellene nyomtatni, ami rettentö sokba kerülne. Föleg, mert ezeknél a feladatoknál nem az a lényeg, hogy tényleges 5-kal számolj, hanem hogy megtanuld a feladat megoldási menetét.
2023. nov. 19. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
73%
Bocs: tényleges %-kal számolj
2023. nov. 19. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
81%

"Semmibe nem tartana átírni"

. De. Sokba "tartana".

Ellenben neked tényleg "semmibe nem tartana" nem foglalkozni ezzel. Ez csak egy százalékszámolós feladat, és sehol nem állítja a tankönyv, hogy ez számviteli tananyag lenne. Most írják át rendszeresen az összegeket, ha változik pl. a krumpli piaci ára?

2023. nov. 19. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

#1

De én nem az egész könyv átírására gondolok, hanem ha valaki is jelezné, hogy hahó ez régi adat HÚZZUK ÁT és számoljunk az aktuális adattal, az nem tartana semmibe!

íGY rosszul is rögződhet, aki pl nem néz utána hogy jelenleg mennyi, simán azt hiszi hogy 16% mivel kb 20 ha nem 30 feladatot végig számoltunk 16%-kal és egyik tanárt sem zavarta, hogy már rég nem annyi a mértéke.


#2

Nem értetted amit írtam!

Semmibe nem tartana átírni órán, ha valakit is érdekelne.

Ez nem % számítás gyakorlása, azt már régen megtanultuk alsóba, hanem olyan feladatok lennének amik a munka során 1x kelleni fog, és mivel nincs aktualizálva 20-30 feladat után aki nem néz utána simán azt hiszi, hogy ennyi jelenleg a TAO. Nem értem miért nem lehet órán kiemelni, hogy már rég nem ennyi, ne ezt tanuljuk meg...

"Ellenben neked tényleg "semmibe nem tartana" nem foglalkozni ezzel."

Már miért ne foglalkoznék vele?!

Én nem úgy szoktam tanulni mint egy robot, hogy ez van odaírva és akkor azzal számolunk "automatikusan" hanem értelmezni is szoktam a feladat szövegét, bármennyire is meglepő.

2023. nov. 19. 15:15
 5/6 anonim ***** válasza:
62%

"Ez nem % számítás gyakorlása, azt már régen megtanultuk alsóba"

. AlsóbaN. És teljesen mindegy, bár régen nem alsós tananyag volt.


"bármennyire is meglepő"

. Nem meglepő, egyáltalán, az igen, hogy elvileg ilyen intelligens vagy, viszont nem tudod megkülönböztetni, mi a releváns és az irreleváns adat a feladat szempontjából.

Illetve az is meglepő, hogy ennyire erős az igazsgérzeted, de ezek szerint egyszer sem tetted fel ezt a kérdést a tanárnak. Ezt is meg kellene tanulni.

2023. nov. 21. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Neked ezek szerint nem nagy az igazságérzeted vagy minek is vagy még mindig itt?!


Én speciel pont hogy megtudom különbözteti az adatokat, hiszen tudom hogy ez nem valós, ami minden feladatban szerepel.


Számomra az a meglepő hogy rá sem hederít senki, hogy adózás órán úgy számolunk, hogy a valósághoz közé nincs az adatnak.

2023. nov. 21. 13:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!