Matematika tanári képzés - mennyire nehéz több év kihagyás után?
De mit szeretnél vele elérni? Én bölcsészként végeztem, de nagyon panaszkodtak a reálszakosok, hogy iszonyat nehéz. Nem igazán a középiskolás tananyagot veszik át, nem a tanítás a cél, hanem a felsőbb matematikával foglalkoznak, amely még a legelitebb gimiben sem kerül elő. Aztán nem lehet csodálkozni, hogy egy gyengébb általános iskolában képtelen a tanár elmagyarázni a diákoknak két egyjegyű szám összeadását.
Nem hinném, hogy a programozó statisztikus sokkal nehezebb lenne, persze biztos iskoláktól is függ.
3. A hozzászólásom lényege nem az volt, hogy melyik a nehezebb: az elit egyetem data science mesterszaka, vagy egy matektanár szak, hanem az, hogy idősebben is neki lehet esni a témának, sok kihagyás után.
Amúgy ha már kérdezed: a data science mesterszak ott kezdődik, ahol a matek alapszak befejeződik, azaz itt feltételeznek egy erős egyetemi matek alapszak tudást (legfőképpen analízist, kalkulust, lineáris algebrát). A csoporttársaim matematikusok, fizikus és biológus phd-k (!) stb. De hogy kinek mi a nehezebb, az szubjektív.
Köszönöm a válaszokat és a biztató szavak!
Mi a célom vele? 😊😊😊
1. Elsősorban az ismereteim bővítése, folyamatos tanulás és fejlődés - jelenleg ez vonz a legjobban. Ha különösebb tervem nem lenne vele, akkor is fontolgatnám ezt a szakot.
2. Hamarosan szeretnék elmenni tanítani. Teljesen más területen építettem karriert, szép és jó volt, de új életszakaszba léptem és úgy éreztem hamarosan eljön a változtatás ideje. Mindig vonzott a tanítás (ezért is van már meglévő tanári diplomám), akkor már bővíteném a repertoáromat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!