A szakirányú továbbképzés megéri?
ezek azok az 1, max. 2 éves egyetemi képzések, amelyekre csak diplomások jelentkezhetnek.
én ősztől el akarok végezni 1 éves ilyen képzést.
mérges vagyok, mert az összes ilyen szakirányú továbbképzés fizetős.
korábban ingyenesek voltak, beleszámított a támogatott félévekben.
igen, a magyar fizuk mellett másra sincs lehetősége az embernek, mint félévente negyed vagy fél milliós tandíjra.
hol élsz te??!!
Én meg szólok, hogy akkor tanulj ott.
Én is jelentkezem idén egy szakirányúra, kifizetem. Tanár vagyok, mégis ki fogom gazdálkodni.
"korábban ingyenesek voltak, beleszámított a támogatott félévekben
...
hol élsz te??!!"
:)))) Inkább te hol élsz??!! Korábban... Korábban 3 forint 60 fillér volt a kenyér. Na és?
Ha a munkáltató akarja, hogy a munkavállalója továbbképezze magát, akkor kigazdálkodja ő a képzés költségeit - de nyilván a haszna is meglesz a képzettebb munkaerőből, mert minél jobban képzett, annál inkább a cég hasznára tud majd lenni. Ha még azelőtt akarsz részt venni fizetős képzésen, hogy találnál egy ilyen munkáltatót, akkor kénytelen leszel te fizetni a költségeket, hiszen kinek mi köze hozzá, hogy mit csinálsz a szabadidődben?
6. Kigazdálkodom. Már, ha érti, hogy ez mit jelent. Meg azt, hogy szakirányú. Tudja, van aki áldoz arra, hogy még jobb legyen a munkájában.
És igen, legyen tüntetés, ami nem csak a pénzről szól, hanem sokkal többről.
Csak olyan egy agysejtes, mint maga ezt nem érti.
"Kedves tanár válaszolónak ha ennyi pénze van"
Csak hogy nehogy úgy tűnjön, hogy minden tanárnak "ennyi pénze van": én is tanár vagyok és elvből nem megyek fizetős továbbképzésre. Ha csak annyit fizetnek, amennyit, akkor örüljenek neki, hogy annyira képzett vagyok, amennyire, és ha kötelezően előírják a továbbképzéseket, akkor biztosítsák ingyen!
"A szakirányú továbbképzés nem kötelező."
Hol írtam, hogy az?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu