Szerintetek is alkalmatlan manapság a tanárok többsége tanárnak?
Lányom iskolájában van egy pár aki csak kurv**nyazni tud, ordibal a gyerekekkel, egyeseket osztogat, engem hívogat fel munkaidombe hogy a lányomnak mennyire rossz lett a dolgozata, ha neki szar napja van az egész osztállyal kiabál és üvölt, nem lehet neki írni mert bármit írnak neki nem valaszol, nem adja le az anyagot stb. Több ilyen is van, de a legrosszabb hogy a fő kolompos az osztalyfonokuk, egyszerűen beszélni se lehet vele mert semmiből nem ért.
A nagyobbik lányom már egyetemista, neki is voltak kattos és ehhez hasonló tanárai de a kisebbik lányomnak szörnyuek. Minek megy tanárnak az ilyen aki nem tudja a magánéletét és a munkát külön választani?
"kurv**nyazni tud, ordibal a gyerekekkel"
Ezb speciel abszolút alkalmatlan.
Bizonyára a többi szülővel is ezt teszi.
A szülői munkaközösség vezetője üljön le az igazgatóval,
az osztályfőnökkel és ezzel az idegbeteg, alkalmatlan nővel
megbeszélni a problémákat.
Sőt, rendkívüli szülői értekezletet is kérhettek.
Azon felül kérhetitek, hogy tartson a szülők számára
az osztállyal nyílt órát.
El fog menekülni.
Mivel a tanároknak
- nulla mozgásterük van, alig vannak jogaik,
- bürokrácia van magas fokon,
- nulla anyagi megbecsülés,
- tudatlanok,
- gyávák, nem összetartóak,
- neveletlenek a gyerekek,
így fegyelmezéssel megy el az óra nagy része, így hamar kiégnek.
A tudatlan szülők miatt is hibásak, akiknek fogalma sincs a gyereknevelésről, mindig csak a tanár a hibás, miközben a szülő értelmi képessége, hozzáállása, csak a majomszeretetig terjed (kaja, pia, szórakozás).
Szerintem szükséges lenne egy olyan tantárgy, gyakorolva is, online is, mindig naprakészen tartva, hogy:
Egyéni, párkapcsolat és családi élet tantárgy, amibe szerepel a
- szeretet jellemzőin alapuló nevelés,
- lelki alapozás,
- relaxációs technikák,
- koncentrációs gyakorlatok,
- meditáció, azaz érzelmek, gondolatok tudatos kezelése,
- retorika,
- logikus, érvelés szabályait betartó kommunikációs ismeretek,
- viselkedéskultúra, szabályok,
- szövegértés (munkaszerződés, albérleti szerződés, tanulmányi szerződés, hitelszerződés, adásvételi szerződés, jogi nyelvezetű szövegek),
- konfliktuskezelés,
- logikus életvezetés,
- gyakorlati erkölcstan, értelmet megcélozva (kisfilmek, videók, szerepjáték),
- döntéstudomány,
- értékelemzés,
- szervezés és vezetés, rendszertudomány, rendszerszemlélet,
- dietetika,
- gondozástan,
- ápolástan,
- háztartástan,
- család-, haza- és önvédelem, fegyverhasználat, óvóhely ismeret,
- demokratikus érdekérvényesítés,
- egyén, gyermek, tanuló, szülő jogainak ismerete és kötelezettségei,
- értelmet megcélzó szórakozástudomány,
- gerinctorna, Schroth terápia, Alexander-technika,
- pénzügyi ismeretek (tudatos pénzkezelés, stb.),
- szeretkezés alapelvei, védekezés- és következményismeret,
- minőségbiztosításon alapuló optimalizálás,
- intelligencia fejlesztés oktatása, gyakoroltatása.
Visszatérve a tanárokra. Mivel zsebpénzt kapnak a tanárok, ma már többnyire olyanok mennek tanárnak, akik alacsony intelligenciával rendelkeznek, és maga is gyerek még 40 évesen is. Egyszerűen nincs más azért a pénzért.
Nincs minőségbiztosítás, nincs pszichológiai vizsgálat, nincs felülvizsgálat.
Így marad a selejt(tisztelet annak a kevés kivételnek).
Igazából a tanári kar mellett, az oktatott tananyag minősége is egyre rosszabb már évtizedek óta.
A boldog, sikeres, nyitottan, kritikusan gondolkodó, folyamatosan tájékozódó, fejlődő, demokratikusan, kultúráltan viselkedő, magasan intelligens, tudatos életre való felkészítés helyett, droidokat képeznek.
Ez a politikai, hatalmi akarat, amiben a tanárok, szülők, gyerekek is részt vesznek.
Jav.
Tudatlan szülők is hibásak…
Koszinom szépen!
Persze tudom hogy q gyerekek java része borzasztoan szemtelen, lanyom is szokta mondani hogy ez még az mit képzel magáról.
Persze tudom, tipikus hozzaallas, az én gyerekem marpedig nem, én tisztában vagyok azzal hogy az én lányom se egy szent, sőt. Viszont soha egyetlen panasz se volt rá egyetlen tanarjatol sem, így gondolom a tanarainak nem lenne arra oka hogy így viselkedjenek vele
Már az én gyerekkkoromban is alkalmatlan volt a legtöbb tanár. Mivel a tanárképzés nagyjából egy kalap sz., ezért a legtöbb tanár úgy tanít, ahogy őt is tanították. Viszont a mi gyermekkorunkban még a tekintélyelvű oktatás ment, és meg is voltunk nevelve, ezért egy 35 fős osztályban működött, hogy kiállt a tanár, és leadta az anyagot, az osztály meg kussban jegyzetelt. Ennek ellenére nekem is egy csomó olyan tanárom volt, aki mindenért ordibált, pl. miért nézel csúnyán rám, meg milyen majomképed van, meg hasonlókat én is kaptam, pedig meg sem szólaltam. Komolyan nem tudom a mostani gyerekekkel ezek az emberek mit kezdenének.
Szerintem aki most tanárnak megy, az azért megy annak, mert:
1. Oda volt a legkevesebb a ponthatár, és csak oda vették fel, aztán rádöbbent, hogy tanítóképzővel nem veszik fel multihoz vezérigazgatónak.
2. Valóban szeretett volna tanítani.
Sajnos az utóbbiak vannak kevesebben, de ők is hamar kiégnek, ha azt látják, hogy éhenhalnak a fizetésükből, és a gyerekek és a tanárok is semmibe veszik őket.
Ez egy elég összetett probléma, benne van a fizetés, a nevelés, a gyerekek, a szülők. De tény, hogyha jobban keresnének, akkor könnyebb lenne kirakni az alkalmatlan tanárokat, de most gyakorlatilag azt csinálnak, amit akarnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!