Pszichológia szakon a női hallgatók aránya a magasabb?
Kedves utolsó, ha értenél hozzá tudnád, hogy a gazdaságisok ugyanazt a matekot kapják mind egy karon. Nagyon buta vagy, ha szerinted nekem minden gazdasági képzést el kell végeznem. kettőnk közül max te nem tudod. Ja és egy egyetemre is járok a gazdaságisokkal és igen, mérnök hallgató vagyok. Szóval elég jól tudom, hogy ők milyen matekot kapnak, ovist. Mellesleg én mikor mondtam neked, hogy nincsenek lányok fizikás szakokon? Mondtam én valaha, hogy nincsenek? Viszont attól még a legmatekosabb és a legfizikásabb szakokon alig van lány. Vagy viccből mondom neked, hogy gépész és villamos szakon ötöde annyi lány van, mint közgázon?
Viszont neked igazából nem is velem van a fő bajod, mert felőlem akármennyi lány jöhetne villamosmérnök szakra. Én örülni szoktam ha szép lány van ezen a karon. Én csak mondtam a statisztikát miszerint minél matekosabb ésvagy fizikásabb egy szak annál kevesebb a lány és ez igaz is. Hiába jösz nekem az orvosis lányokkal.
Közgázon alap a matek és 50% a lány. Villamoson nehéz és 10% a lány. Ebbe nem tudsz mit belemondani. Vagy ez nincs így? Ha idejönnek a hülye biokémiás haverjaid ha nem, attól még igazam van.
Ja és jól kijövök a szaktársaimmal, munkám nincs, tanuló vagyok.
Kedves leendő mérnök!
Akkor még mindig ott tartunk, hogy egyetlen gazdasági szakot sem végeztél el. Kár. Én is rohadt sok mást tanuló emberrel járok egy egyetemre, mégsem tudom, hogy ki mit, milyen mértékben tanul. De örülök, hogy te mindenki másnak a képzésével tisztában vagy.
Nincsenek se hülye biokémiás haverjaim, se nem hülye biokémiás haverjaim, úgyhogy nem kell félned tőlük.