Segítene valaki panaszlevelet írni?
A feladat:
You recently returned from a holiday organised by Sun Travel.The holiday was not a success:you had a number of problem.Write a letter of complaint to Customer Services at Sun Travel,including the following information:
-brief details of the holiday you booked
- a description of what went wrong
-an explanation of how this affected you
-a request for compensation
write 200-250 words
Dear asker!
GTFO and fuck your mother!!!
customer services
sun travel
reference line: letter of complain
dear sir/madam
I am writing in connection to a travel which i had taken part in (ide írsz egy dátumot hogy mikor volt az utazás) it was totally diferent what you had promised
(kövi bekezdést úgy kezded hogy: at first,/for beggining/firstly és írod hogy mi volt a probléma. pl: 3 csillagos szálloda volt 5helyett, nem volt melegvíz, a kiszolgálás nem volt megfelelő, drágább volt mint igérték. minden problémát új bekezdésbe ilyen kötőszavakkal hogy: secondly, on the top of that, to make matters worse..
végül leírod hogy: it was not what i had expected. you can not imagine how dissapointed i am. i demand full refund of my money. im hope you write me back as soon as possible. i hope my complain will be taken into consideration.
yours sincerely,
(ide írod a neved)
remélem tudtam segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!