Anna Krieg kérdése:
PR-ben jártasak. Mi az a sztorigenerálás?
Figyelt kérdés
Példákat szeretnék, mert annyit értek hogy többféle oldalról van egy info de konkrét példákat a médiából vagy csak úgy !2012. szept. 28. 17:12
1/1 koczkamate válasza:
Szia Anna! Én szabadúszó PR tanácsadóként dolgozom, a munkám gyakorlatilag a sztorigenerálás a hétköznapokban. A lényeg, hogy a vállalkozások úgy tudnak organikus módon, "ingyenesen" bekerülni a sajtóba, ha egy jó sztorit tudnak kínálni a szerkesztőknek. Ez néha adott, pl. ha egy komoly díjat nyernek, rendezvényt tartanak, kutatási eredményeik vannak. Viszont sokszor a PR-os feladata hogy kitalálja, miről is szóljon egy-egy sajtóközlemény vagy hír. Ez a sztorigenerálás. Ha a téma érdekel bővebben, a blogomon nemrég összeszedtem 25 olyan témaötletet, ami bármikor jól jöhet sztorigeneráláshoz is. Sok sikert! :) [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!