Milyen megnyilvánulási formái vannak a túró rudak piacán a versenynek?
Figyelt kérdés
2012. márc. 20. 14:52
1/3 BKRS válasza:
Mivel a turo rudak eseten a minoseg kis romlasat a vasarlok tobbsege nem erzekeli, a csomagolasi minoseg, az elerhetoseg, es az ar kepezi a verseny szinteret.
Ez a tipusu verseny tobbnyire a minoseg fokozatos, am osszessegeben dramatikus esesehez vezet.
2/3 anonim válasza:
Illetve a verseny miatt mára többféle egzotikusabbnál egzotikusabb ízváltozatok is kaphatóak. Ha visszaemlékszel rá, akkor a 80-as években még csak a klasszikus piros pöttyös volt, olyan 1985 körül megjelent a piacon kétféle ízesítés (talán banános meg málnás). Semmi más változat nem volt kapható. Mára több gyártó is árul saját márkás terméket, van tejcsokival bevont, sárgabaracklekváros, meggydarabkás, ... stb. is. A kiszerelés is változott: többféle mére, családi csomagolás jelent meg, stb. Szóval a verseny vezetett a kínálat bővüléséhez is. Árverseny is van, ill. a médiumokban látott reklámok mennyisége is nőtt a harminc évvel ezelőttihez képest, amikor még túró rudi monopólium volt. Olyan promóciós események jöttek létre, mint pl. a Sziget Fesztivál Piros Pöttyös pontja, vagy a Piros Kockás által szervezett túrórúd világrekord.
3/3 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm, ezer hála!
2012. márc. 20. 17:57
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!