Marketing házi dolgozat de hogyan?
A házi dolgozat elkészítéséhez a következő 3 kérdéskört kell kidolgozni:
Szekunder adatgyűjtés
(Internet, kutatóintézeti adatok, szakirodalom, stb.) alapján elemezze az Ön terméke/szolgáltatása kínálatát a hazai piacon. (Választék, márkák, minőség, stb.)
Végezzen primer kutatást az Ön termékére/szolgáltatására jellemző vásárlási szokásokról.(saját kutatás)
(Ki dönt, hogy dönt, mikor vásárol, stb.) Ahol a vállalati vevőkör jelentős, azt is kérem kidolgozni.
Határozza meg és indokolja a kutatás módszertanát, értékelje, elemezze az eredményeket! (A mellékletben a primer kutatáshoz készített kérdőívet, illetve mélyinterjú vázlatot szerepeltetni kell.)
Vizsgálja meg 3 gyártó/szolgáltató (ahol 1-2 gyártó/szolgáltató van csak, ott értelemszerűen csak azokat) marketing-mixét az adott témában, végezzen összehasonlító elemzést, tegyen javaslatot az Ön által leghatékonyabbnak ítélt kombinációra. (Mely elemen és miért, hogyan változtatna)
Terjedelem:
- témánként arányosan a dolgozat terjedelme 8-10 oldal
oldalszámozás, tartalomjegyzék a dolgozat elején
felhasznált irodalom szakszerű, pontos jegyzéke a dolgozat végén (hivatkozások a szövegtörzsben)
melléklet: a primer kutatáshoz összeállított kérdőív, mélyinterjú vázlat…
Ha valakinek lenne 1 kis ideje és tudna segíteni benne vagy tudna küldeni hozzá valami anyagot nagyon szépen megköszönném :)
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!