Mi az álommunka számodra? Mi az aminek tanulnál ha újrakezdhetnéd az életedet?
Egészségügy. Orvosi diagnosztikai analítikus lennék, ha újra kezdhetném.
Szeptembertől ha sikerül, akkor eü-t fogok tanulni, de nem ezen a szakon.
Orvos lennék.
Következő életemben már óvodában elkezdem tanulni a bikémet :D
Most is eü-ben dolgozom, de más területen.
Fura, de én is orvos szeretnék lenni :D
Mondjuk én még küzdök érte, mert annyira nem vagyok kicsúszva az időből. Bár az tény, hogy szívesen visszamennék gimi 10.-be, hogy faktválasztáskor a biosz+kémiát írjam be angol helyett. Sajnos picit késve jöttem rá, hogy orvos szeretnék lenni, ami egy ilyen hosszú képzés esetén, főleg lányként nem túl szerencsés.
Én matektanár.
De kutatói pályára készülök, szóval talàn még lesz részem ebben egyszer.
Én jogász lennék, és nem nagyon rugaszkodtam el az igazságtól, jogász hallgató vagyok jelenleg. Nekem ez egy álom, szeretem és élvezem minden percét, és nem is tudom elképzelni magam más szakmában. Talán még a színészkedés vonz egy picit, érdekel milyenek lehetnek a forgatások és a háttérmunkálatok, de biztosan tanulnék mellé még valamit, szeretek minél több tudással rendelkezni.
Vicces kívül meg ha az államokban születnék újra hímneműnek, belépnék az első alkalommal amint elérem a megfelelő kort a tengerészgyalogság különleges kommandósai közé... De ez a messze jövő még :D
Én állatorvos vagy gyógyszerész lennék, vagy pedagógus. Most műszaki területen van végzettségem, de nem érzem közel magamhoz.
Mivel a leírtak közül mindegyik elég hosszú és drága képzés, sajnos már nem sok értelme van nekiállni az én részemről.
De azért sokan vannak ám, akik 30-as, 40-es éveikben állnak neki valami új szakmát tanulni, bár ilyenkor már jellemzőbb, hogy valami rövidebb és olcsóbb képzést választanak, levelezőn.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu