Hitelesítési hiba?
Figyelt kérdés
Felvin próbálnám hitelesíteni a jelentkezésemet, kinyomtatnám, postán feladnám (nincs ügyfélkapus regisztrációm), de ezt az üzenetet dobja ki, s mindjárt lejár a határidő. "A választott hitelesítési módnak megfelelő előkészítés folyamatban. Kérjük, szíves türelmét..."2019. febr. 20. 19:58
1/4 anonim válasza:
Talan hivd fel az ügyfélszolgálatot?
3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Felhívtam őket, minden ok. mostmár. Hitelesíteni ahogy láttam holnapig lehet. A jelentkezési határidő járt le 17-én.
2019. febr. 21. 17:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!