Diákhitellel kapcsolatban segítség, sűrgős?
Figyelt kérdés
Felvettem a diákhitelt a diákhitel direkt oldalon keresztül,ügyfélkapus aláírással.
A neptunba nem írtam be szerződésszámot,mivel nem jelent meg ott SEMMI.
Vajon elszúrtam valamit,vagy majd utalni fogják?
Szabad felhasználásút vettem fel.
2018. okt. 2. 10:32
21/37 anonim válasza:
Nekem is azt írja , hogy feldolgozás alatt van ! A to egyeztetés eredménye pedig beiratkozott !
22/37 anonim válasza:
Nekem hétfőn átváltott folyósíthatóra. 15-e előtt adtátok le a szerződéseteket?
23/37 A kérdező kommentje:
Nektek holnírka hogy folyósítható/feldolgozás alatt?
Ém a diákhotel direktben lekérdeztem az utolsó TO egseztetést és ott azt írja beiratkozott.
2018. okt. 10. 17:13
24/37 A kérdező kommentje:
*hol írja
2018. okt. 10. 17:13
25/37 anonim válasza:
Ha valami gond lesz, akkor külön értesítenek, ahogyan engem is.
Nem kell a profilodban ellenőrizni napról napra. Ez nem old meg semmit sem.
A rendszer kicsit lomha, de külön értesítenek ha gubanc lesz, tehát ebben igen jók.
Türelemmel legyetek!
26/37 anonim válasza:
Nekem ma váltott át folyósítható állapotra !
27/37 A kérdező kommentje:
Valakinek új info?
2018. okt. 12. 08:19
28/37 anonim válasza:
nekem folyósítható lett ! Neked ?
29/37 A kérdező kommentje:
Ti hol tudjátok megnézni hkgy folyosítható e már?
2018. okt. 13. 16:09
30/37 anonim válasza:
Diákhitel directen, ha letöltöd az appot akkor nagyon jól látszik egy csomó infó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!