Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Ügyfélkapun nem tudom hitelesí...

Ügyfélkapun nem tudom hitelesíteni a felvételi regisztrációmat. Mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés
Tavaly is azon keresztül hitelesítettem, és semmi probléma nem volt, most viszont azt írja, a személyes adatok nem egyeznek meg, pedig nem változtak az adataim, mit tehetnék?
2018. febr. 15. 11:32
 1/3 anonim ***** válasza:
Először nekem is ezt a hibaüzenetet adta ki. Nálam a névváltoztatás kavart be, azt átírtam a felvi jelentkezési lapon, így már engedte hitelesíteni.
2018. febr. 15. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Érthető, ha nevet változtatsz, nekem viszont nem változtak az adataim, fogalmam sincs, mi lehet a hiba. :/ Még estig megpróbálom kideríteni az okát, ha nem sikerül, akkor marad a postai úton hitelesítés...
2018. febr. 15. 17:06
 3/3 A kérdező kommentje:
Na, kitisztult fejjel sikerült rálelni a hibára, születési hely helyett a jelenlegi lakóhelyemet írtam be. :D
2018. febr. 15. 21:24

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!