Mi okozza a hibát az ügyfélkapus hitelesítésnél az e-felvételiben?
Tegnap amikor próbáltam hitelesíteni az e-felvételit, akkor azt írta, hogy az ügyfélkapum nem megfelelő minősítésű és hogy okmányirodában regisztrált ügyfélkapu kell hozzá, így ma délelőtt elmentem az okmányirodába aktiváltatni az ügyfélkapu regisztrációt (utána nem sokkal küldték is az aktiváló kódot az email címemre és aktiváltam is vele az ügyfélkaput).
Ezek után újra megpróbáltam hitelesíteni az e-felvételit ügyfélkapuval, de nem sikerült, azt írta, hogy feltehetően adatok eltérése miatt.
Összehasonlítottam az e-felvételiben megadott adatokat az ügyfélkapuban megadott adatokkal és az ügyfélkapuban a születési helynél Budapest után szerepel a kerület száma is (ezt az e-felvételiben nem lehet beírni), továbbá az ügyfélkapuban meg van adva a születési nevem is, (amely ugyanaz mint a viselt nevem, így az e-felvételi rendszere nem engedi beírni).
Az a kérdésem, hogy okozhatja e ezek valamelyike a hibát?
Akinek ugyanilyen eltérései vannak az adatokban, sikerült ügyfélkapuval hitelesítenie az e-felvételit?
Az ugyfelkapu.magyarorszag.hu-ra is bejelentkezik a megadott adatokkal, vagyis biztosan jó belépési adatokat adtam meg.
Szerintem az lehet a baj, hogy itthonról, e-személyivel kezdeményeztem az ügyfélkapu regisztrációt, mert nekem az ugyfelkapu.magyarorszag.hu-n a "Saját adatok"-on belül, az "Ügyfélkapu regisztrációs adatai" alatt a "Minősítés"-hez az van beírva, hogy "Eszig", de az öcsémnek, aki az okmányirodában regisztrált, neki az van ott, hogy "Regisztrációs szerv", és az e-felvételi hitelesítése neki sikeres, nekem meg azt a hibaüzenetet adja, hogy
"Felhívjuk figyelmét, hogy nem megfelelő minősítésű Ügyfélkapu regisztrációval rendelkezik! A hitelesítési funkció használatához személyesen, okmányirodában tett regisztráció szükséges! (...)".
Akkor az okmányirodai ügyintéző nem volt toppon az első alkalommal, nem értett hozzá és rosszul csinálta meg neked.
De viszont minden jó, ha a vége jó.
Amikor először aktiváltam, akkor lehet, hogy a "Regisztrációs szerv" minősítést adta az ügyintéző (nem néztem meg), akkor azért nem ment az aktiválás, mert az e-felvételibe más email címmel regisztráltam.
Amit most sikerült hitelesítenem e-felvételit, azt az ügyfélkapus email címemre regisztráltam egy teljesen újat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!