Ha egy tárgyból az írásbeli részén maximum 3-ast lehet kapni, és szóbelivel lehet 4-es/5-ös jegyet szerezni, akkor logikus az, hogy a szóbelivel a már megszerzett 3-ason is lehet rontani?
Igen, ha a szóbeli részén kiderül, hogy komoly hiányosságok vannak a tudásában, csak írásbelin pont mázlija volt, és a gázos részek nem jöttek elô, akkor simán. Ha meg még olyan is a rendszer (ez nem derült ki), hogy nem kötelezô szóbeliznj, akkor meg végképp nem is lenne logikus, hogy ha nem lehetne rontani ezzel.
Felsôoktatásban (gondolom itt arról van szó) a 3as már elvileg már nem azt jelentené, hogy a leadott anyag ~70%át úgy nagyjából tudom, hanem hogy az anyag minden részét legalább 3asra tudom.
Udv a felsooktatasban. Komolyabb szakokon / targyakbol gyakran igy nez ki az egyetemi vizsgaztatas. Felteszem, az a 3szor 8-10 feladat jellemzoen eleg alap dolgokra es keszsegekre kerdezett ra, nem igenyeltek kulonosebb otletet, meg nem kellett tobb oldalas bizonyitasokat kellett feladatonkent leirni.
Magyaran ez egy kb. klasszikus beugronak hangzik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!