Az egyetem valóban a tudomány temploma?
Figyelt kérdés
Tekintettel arra hogy a hallgatók jó része dupla vagy tripla idő alatt végzi el a szakokat, rengeteget buliznak, szívnak, isznak, önkárosító életmódot folytatnak, és mire elvégzik az iskolát / ha elvégzik/ nagy szájjal reklamálnak hogy nincs munka, hiszen ők 400.000 forint alatt meg sem mozdulnak, ha már ennyit tanultak...2016. febr. 8. 12:12
1/8 anonim válasza:
Te valami stréber lennél akit lesz@rnak a diákok mert ki se mozdul csak a könyveket bújja otthon és idejön sírni?
2/8 anonim válasza:
Miért, jelenleg szerinted hol tudnál több tudományos ismeretet szerezni? Talán a szomszéd Jóskánál 2 pálesz között?
3/8 anonim válasza:
Az egyetemek átálltak tömegképzésre. Ettől még aki nem felel meg a tanulmányi követelményeknek, nem fog diplomát kapni. A nívós egyetemek (BME, ELTE, SOTE, BCE, SZTE, PTE, DE stb) emellett külön energiát fordítanak a tehetséggondásra, a doktori iskolákra és a tudományos munkára.
4/8 anonim válasza:
Íme egy ember a Kérdező személyében, aki sosem járt egyetemre.
5/8 anonim válasza:
"Az egyetemek átálltak tömegképzésre."
- Mert eddig hogy nézett ki a képzés az egyetemeken? Külön, személyre szabott tantárgylista volt, személyes kritériumrendszerrel?
6/8 anonim válasza:
Gondolom azt érti a tömegképzés alatt, hogy jóval több ember kerül be 1-1 képzésre, mint régebben, sok gyengébb képességű is, akiknek egy része soha nem is végzi el. De az egyetemeknek megéri sok embert felvenni a pénz miatt, amit amúgy nem kapnak az államtól. Régebben kevesebb embert vettek fel, de azok olyan képességűek voltak, hogy nagyobb részük el is végezte.
7/8 anonim válasza:
Akkor nem úgy használja, mert a tömegképzés nem ezt jelenti.
8/8 anonim válasza:
A valódi egyetemek (ELTE, SZIE, SE, BME, Szeged, Debrecen) valóban a tudomány templomai, mert az oktatók élvonalbeli kutatók is egyben.
Sajnos valóban csökkent a választható tárgyak, választható szakok, szakirányok száma, kevesebb a valódi egyéni tanrend, csökkent a szakdolgozati és diplomamunka kutatásokra fordítható idő, az egyetemi oktatók túlterheltek, túl sok órát tartanak, túl nagy a bürokratikus adminisztratív teher, ezek kétségkívül ártanak a minőségi képzésnek és a magas szintű K+F+I tevékenységnek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!