Egy telefonos ügyintézőnek mit kell tudnia? (többi lent)
Figyelt kérdés
Hogy lehet valaki pl. a t-mobile-nál vagy Mávnál ilyen munkatárs, aki a betelefonálók kérdéseire válaszol?2010. jan. 29. 02:22
1/3 anonim válasza:
Telefonos ügyfélszolgálatos, amire Te gondolsz. Általában érettségi az alapkövetelmény, és ilyen pár napos tréningek vannak, ahol megismertetnek az adott cég sajátosságaival, a problémákkal, amelyekkel szembesülni fogsz stb. Ha nemzetközi cég, akkor a tárgyalóképes angol/ német nyelvtudást is szokták kérni.
2/3 anonim válasza:
A pár napos azért kevés.Én ilyen helyen dolgozom,az én tréningem hat hetes volt.A T csoportnál viszont három hónapba is beletelik,mire vonalra kerül az ember.
3/3 anonim válasza:
Én a pannonnál voltam. Úgy kezdtük, hogy két hónapig nyomtuk az iskolapadot. Csomó dolgot meg kellett tanulni, ezekből sikeres vizsgát tenni. Ha ez nem ment, kirúgtak. Ha sikerült, beültettek dolgozni, de felügyelettel először. Van egy program, amiben minden információ megtalálható, ha ezt a programot valaki megtanulja kezelni, akkor pillanatok alatt választ talál azokra a kérdésekre is, amikre fejből esetleg nem tudja a választ. Elég kemény, és komoly odafigyelést igényel, ráadásul nem kicsit stresszes a sok büdösk*rvázó meg üvöltöző ügyfél miatt, akikkel persze teljesen higgadtan, mosolyogva kell bánni, és mindezt úgy, hogy belső időkorlát is meg van szabva, tehát egy beszélgetés nem lehet több 3 percnél. Ha mégis, azt jelenteni kell, és indokolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!