Mi a véleményetek erről az idézetről: "A marketingben soha nem azt kérdezzük, hogy mi mit akarunk, hanem azt, hogy mit akar a másik fél"?
Az, hogy ez a mondat kirakatnak tökéletes, de vajmi kevés igazságtartalma van. Az új markeinges könyvek és tanulmányok már ezen a vonalon indulnak, de a régiek még mindig ezt a tévutat nyomatják.
A valóság az, hogy a marketing mindig arról szól, hogy mi mit szeretnénk, mit akarunk eladni, mit akarunk, hogy gondoljanak rólunk, mit akarunk interpretálni. Pl: Iphone, senkinek nincs szüksége alapvetően Iphone-ra, de mielőtt piacra dobták meg kellett teremteni az igényt, tehát piacot teremtettek maguknak. Ők akarták, ők teremtették és nem érdekelte őket, hogy a másik fél mit akar.
Olvasd el az Apple marketing igazgatójának az ezzel kapcsolatos tanulmányát, nagyon érdekes.
Szóval összegezve, amit ez a mondat képvisel az old-school, a 21.században már más szelek fújnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!