Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Mi alapján választják ki az...

Mi alapján választják ki az Útravaló ösztöndíjban részesülő tanulókat?

Figyelt kérdés
Egy szülős, munkanélküli, halmozottan hátrányos, jó tanuló diák vagyok, de nem fogadták el a pályázatomat. Miért nem? Mi ennek az oka? Ilyen szigorú lenne a követelmény, vagy ez az egész pályázat csak egy nagy maszlag? Akkor kik kaphatják ezt egyáltalán!??
2010. jan. 4. 17:07
 1/2 anonim válasza:

Én úgy tudom véletlen szerűen megy ez az egész... 2009-ben így volt... a mi sulinban jól megjárták is ezért egy páran...

Most látom h egy szülős vagy. Talán az is lehetett a gond ( ha az egyik szülő nem él) h árva ellátást kapsz. De ha csak vállás volt az oka akkor a szülők végzettsége szempontjábol is lehetett egy kis bibi, mert ha a szüleid 8 osztálynál többet végeztek,akkor szintén nem kaphatod meg... De ha a szüleid 8 vagy annál kevesebb osztályt végeztek akkor szintén meg kellett volna kapnod. Ja és ha egyedüli gyerek vagy akkor sem kaphatod meg :S

H*lye egy rendszer nem tudom ki találta ki de nem volt normális a jogszabály...

Én már pl jelentkezni sem jelentkeztem mert nekem mondták h amugy se kapnám meg mert édesanyám egyedül nevel, árva ellátást kapok, és anya 8 osztálynál többet végzett és dolgozik is :S

Egyébként nem értem miért gondolja azt a jogszabály h akinek 8 osztálya van annak a gyerekének van szüksége mentorra!?

Üdv.

2010. szept. 25. 11:40
 2/2 anonim ***** válasza:
Most már szinte csak akkor kaphatsz, ha roma vagy.
2012. jún. 12. 20:00

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.