Szekunder elemzés készítése a csontkovácsatról mint termékről?
Figyelt kérdés
A szakdolgozatom témája, egy szekunder elemzés elkészítése, a 4p marketing mix alapjnán jellemezni a csontkovácsatot mint terméket.
Nagyon nehéz dolgom van, kérlek segítsetek javaslatokkal ha tudtok, hogy hogyan kezdjek ehhez hozzá, semmilyen adatot nem találtam a ksh-on ami a segítségemre szolgálna.
2009. dec. 1. 08:25
1/2 anonim válasza:
Hogy lehet a csontkovács munkája termék?Az orvosi tevékenység is terméknek minősül akkor? Tudtommal a csontkovács tevékenysége a gyógyítás (még ha sokan vitatják is ezt),tehát nem termék.Igaz én közgazdsászként talán mást értek a termék alatt,mint aki neked ezt a feladatot adta.
2/2 A kérdező kommentje:
Marketing alapjai tantárgyból kaptam...
Számomra is fura, de hát ha ezt kaptam, ez van. Egyébként ha belegondolsz, valahol mindenki elakarja adni magát, valahol a csontkovácsok is megpróbálják eladni magukat, itt az eladás inkább az elfogadtatás stb.
Valahol minden marketing kérdése szerintem...
2009. dec. 1. 09:04
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!