Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Hogyan kell az SZTE-s órarende...

*Lina* kérdése:

Hogyan kell az SZTE-s órarendemet "rendbe hozni"?

Figyelt kérdés
SZTE-s hallgató vagyok, de még gólya. Nem igazán értem a kurzus felvétel dolgot, illetve már vettem fel tantárgyakat, de egybe esnek az időpontok, vagy nagyon egybe csúsznak, mármint egyik 14-től 16-ig van, a másik meg 16-tól kezdődik. Az órarendemen egy oszlop belett sárgázva, az mit jelent? Kérlek segítsetek! Nagyon fontos lenne! :)

2013. aug. 29. 10:50
 1/8 anonim ***** válasza:
29%
A gólyáknak fel szokta venni a to a tárgyakat előre. Neked nem? Amúgy ez az egybeesés nem gond, általában előbb befejezik, így lesz időd átérni a másikra.
2013. aug. 29. 11:51
 2/8 anonim ***** válasza:

Az SZTE-n a gólyáknak is maguknak kell csinálni (ami igazából jó is, mert minek vegye fel a TO helyettük? előbb utóbb meg kell tapasztalni).

14-től 16-ig tartó fél4ig fog tartani, mert le kell számolni a 2*15 perces "szünetet" amit nem szoktak megtartani. Ha egy gyakorlat 1 órás, az meg 45 perces igazából. Ennek ellenére érdemes nézni, hogy melyik óra hol lesz, mert mondjuk a hattyasról újszegedre átérni nem 5 perc.

2013. aug. 29. 11:57
 3/8 anonim ***** válasza:
45%
Az órarendembe nekem is a csütörtök sárga színű, amit nem tudok miért lehet, de így visszalapozva az előző féléves órarendekre ott is ugyan ez a helyzet. Szerintem csak az ETR hülyesége.
2013. aug. 29. 11:59
 4/8 anonim ***** válasza:
37%
Persze, így is lehet nézni, de szerintem jó, hogy hagynak fél évet arra, hogy megismerjék a rendszert ( iszonyú sötétség van néha a fejekben neptun vagy etr-ügyben)és utána vegyék fel maguknak a tárgyakat.
2013. aug. 29. 12:00
 5/8 anonim ***** válasza:
65%
Az a gond, hogy félév közben nem lehet "gyakorolni" a tárgyfelvételt, szóval nem tudják kiismerni. Annyit tudnak gyakorolni, hogy hol van a "Kurzusfelvétel" gomb, de azt az első 1 percbe meg lehet találni.
2013. aug. 29. 12:15
 6/8 A kérdező kommentje: