Miért állnak úgy a diákok a dolgokhoz, hogy "Ezt lesz*rom, úgysem lesz szükségem pl: a matekra az egyetemen"?
Figyelt kérdés
Mert lehet, hogy konkrétan a matekra tényleg nem lesz - nekem sem volt -, de megtanulnak tanulni, ami nem hátrány, ha már úgy döntött, hogy egyetemre megy.2012. máj. 9. 16:00
1/6 anonim válasza:
Mert egyetemen sem fog jobban érdekelni a matek mint gimibe érdekelt, és ott sem szándékozok kettesnél jobb eredményeket elérni majd, csak átcsusszanni a vizsgákon. Igaz én "csak" főiskolára megyek.
2/6 anonim válasza:
Azért mert tudják ők is hogy semmi másra nem jó az amit tanulnak, csak arra legyen mitől félni. A matek lényegében tanulni nem tanít meg, csak logikusan gondolkozni. Mellesleg már a középiskolában több olyan anyag van, amelyből a diák nulla azaz nulla százalékát érti meg, így logikát sem tanít már a többségnek. Akinek meg igen, az jól járt.
3/6 anonim válasza:
Szerintem azért, mert a legtöbb diáknak nincs meg a motiváció. Az elején nem ment nekik és elkönyvelték az egészet egy sz@rnak, tudták, hogy akkor ezek után ezzel nem tanulnak tovább stb stb. Másrészről a tanár is hibás, mert a legtöbb tanár nem világít rá arra, hogy ezeket a dolgokat hol tudom a hétköznapokban használni. Matekban pl lásd: kamatos kamat. Szégyenlem magam ,de most így hirtelenjében nem tudnék egy ilyet számolni, pedig ha megyek hitelt felvenni akkor igencsak kéne tudnom, hogy melyik ajánlattal is járok jobban, tényleg jó e nekem, ha csak ennyit meg annyit fizetek havonta. Ha tudnám a matekot akkor azonnal rájönnék, hogy lehet, hogy most csak x ezer forintot kell fizetnem, de aztán belesek abba a csapdába, hogy 10 év múlva még mindig csak a kamatokat fizetem, mert anno, nem számoltam ezekkel a dolgokkal. Ha érted mire gondolok. Mondta nekem egy tanár is ezeket a dolgokat? Hogy majd ha hitelt veszel fel meg így meg úgy? Dehogy mondott ilyeneket, szárazon leadta az anyagot én meg néztem ki a fejemből, hogy ez most minek. Hát igen, így utólag meg már tudom, hogy minek, csak azt nem, hogy hogyan...
4/6 anonim válasza:
Mert buták. Nem képesek felfogni, hogy ezeket nem véletlenül tanítják, és bizony van haszna akkor is, ha még egyelőre nem látja.
Pl. olvastam egy cikket, amiben egy lány panaszkodott, hogy diákhitelt vett fel, és kb. élete végéig fizetheti úgy, hogy alig csökken a visszafizetendő összeg. És sírt a szája, mert hogy "ő ezt nem gondolta".
És gazdasági szakra ment bakker....
5/6 anonim válasza:
A százalékszámításnak talán van értelme, de hogy én se exponenciális egyenletet, se logaritmust, se függvényeket, se térgeometriát nem fogok használni a jövőben, az is 100%. Szóval azért, mert mondjuk a kamatszámítást jó ha tudja az ember, attól még nem lesz hasznos a sok szir-sz*r, amit "alapműveltség" néven próbálnak lenyomni a diákok torkán.
6/6 anonim válasza:
79%-os: A többi arra van, hogy a LOGIKÁDAT fejlessze.
Érdekes módon a környezetemben azok teljesítenek jobban, akiknek a matek jól ment gimiben. Pedig egyetemen nem tanulok matekot.
A magyarral a szövegértésed fejlődik, a törivel a látótered bővül.
Plusz megtanulsz tanulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!