Mi történik akkor, ha nem megyek vissza a Munkaügyi Központba a kiírt időpontra?
Figyelt kérdés
Fiatal pályakezdő vagyok, év elején regisztráltam be a munkaügyi központba. Azóta tartós, fix munkám nem volt, május 2-án kell először visszamennem az általuk megadott időpontra. Természetesen semmilyen kedvezményt vagy juttatást nem kapok tőlük, magamnak fizetem a Tb-t stb...tehát semmi hasznom nem származik abból hogy regisztrálva vagyok náluk.
Mi történne akkor, ha nem mennék be 2-án a kiadott időpontra? Érne bármi hátrány ebből adódóan? Vagy csak küldenék a levelet, hogy menjek, különben törölnek a nyilvántartásból... blabla..? Hátrányom nem lehet ebből, ugye?
Köszi!
2012. ápr. 25. 20:01
1/4 anonim válasza:
kapsz egy levelet amibe azt írják hogy ha nem mész be 8 napon belül törölnek a nyilvántartásból, ezen kívül semmi más..
2/4 anonim válasza:
Semmi,én is elfelejtettem bemenni ajánlva kaptam egy levelet,hogy 8 napon belül jelenek meg igazolással,hogy miért nem jelentem meg a kiírt időpontban.De ez csak egy forma szöveg, nekem nem volt igazolásom,egyszerűen elfelejtettem,de meg sem kérdeztek,hogy miért nem....ennyi
3/4 anonim válasza:
Nekem január elején kellett volna visszamennem, szintén pályakezdőként. Én sem láttam sok hasznát az egésznek. Küldtek 3 levelet, aztán végül töröltek. De most megint gondolkodom rajta, hogy vissza kéne iratkozni.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Sztem tuti nem fogok visszamenni, főleg, hogy 3-án kötök szerződést egy céggel...végre lesz munkám, úgyhogy nem sok értelmét látom a MK-nak. :)
2012. ápr. 27. 20:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.