Mi az ösztönzés lényege, milyen stádiumban kell lennie a fogyasztónak a vásárlás folyamatot tekintve?
A kérdésből ítélve úgy hiszem tisztában vagy azzal, hogy a vásárló akkor hajlandó fizetni egy adott termékért/szolgáltatásért, amikor már tisztában van azzal, hogy az adott termék/szolgáltatás kielégíti az igényeit, szükségleteit, és tudja, hogy milyen előnyökkel jár, ha az adott terméket/szolgáltatást választja.
Ennek függvényében a vásárlásösztönzés kapcsolódhat - egy termék bevezetéséhez, például kóstoltatás révén, ha élelmiszerről van szó; - egy telített piacon az adott termék/szolgáltatás esetében például kedvezmény nyújtása révén.
Szerintem (ez magánvélemény) igazán akkor van fontos szerepe a vásárlásösztönzésnek, amikor a vásárló már tisztában van az adott termékkel/szolgáltatással és már hajlik arra, hogy vásároljon, de még kell neki egy utolsó lökés, hogy a rengeteg lehetőség közül pont azt az adott terméket/szolgáltatást válassza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!