Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Mi az ösztönzés lényege,...

Mi az ösztönzés lényege, milyen stádiumban kell lennie a fogyasztónak a vásárlás folyamatot tekintve?

Figyelt kérdés
Sokat segítene, ha valaki pontosan letudná írni a lényeget. (marketing/vállalkozás ismeret)

2012. ápr. 24. 21:17
 1/2 anonim válasza:

A kérdésből ítélve úgy hiszem tisztában vagy azzal, hogy a vásárló akkor hajlandó fizetni egy adott termékért/szolgáltatásért, amikor már tisztában van azzal, hogy az adott termék/szolgáltatás kielégíti az igényeit, szükségleteit, és tudja, hogy milyen előnyökkel jár, ha az adott terméket/szolgáltatást választja.


Ennek függvényében a vásárlásösztönzés kapcsolódhat - egy termék bevezetéséhez, például kóstoltatás révén, ha élelmiszerről van szó; - egy telített piacon az adott termék/szolgáltatás esetében például kedvezmény nyújtása révén.


Szerintem (ez magánvélemény) igazán akkor van fontos szerepe a vásárlásösztönzésnek, amikor a vásárló már tisztában van az adott termékkel/szolgáltatással és már hajlik arra, hogy vásároljon, de még kell neki egy utolsó lökés, hogy a rengeteg lehetőség közül pont azt az adott terméket/szolgáltatást válassza.

2012. máj. 1. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, utólag én is hasonlóra gondoltam, de nem voltam benne biztos. :)
2012. máj. 2. 19:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!