Hogy lehet a mikroökonómiát megtanulni?
jam, köszi, de iq-m van.
Csak elég kesze-kusza a fogalmazás. És ott sem voltam, mikor feladatokat csinálták.
Jaa,mert levelezőn tanulom, s nekem nincs hetente órám, hogy átrágjam készülgessek, vagy több idő legyen a tanár magyarázatára. Így marad a zűrös anyag.
Mi legtöbbször kapott anyagot tanulunk, magyarázat nélkül, és saját magadnak kell felépíteni, megérteni. (pl. matek).
:S
:) nálam ugyanez volt... hogy totál összefüggéstelen az anyag, ráadásul én bme vegyészmérnök vagyok, úh nekünk ez csak ilyen melléktárgy... de annak elég gáz volt :D nekünk a szerencsénk az volt h a zh meg a vizsga is abból a 200egynéhány kérdésből volt válogatva, ami a tanár jegyzetében volt. namost: fogtam, 2 nap alatt benyaltam az összes kérdést meg rá a válaszokat és 3asra vizsgáztam belőle :D
amúgy ezt azért tettem, mert megpróbáltam logikát találni a dologban, mikor zhra készültem éshát 2x is megbuktam ezzel a módszerrel. úh maradt az utóbbi.
Én humános-gimis voltam és turizmust tanulok.amikor megtudtam,hogy közgáz ez csak turizmus szakkal(mert lusta a gyerek utána nézniXD),azthittem meghalok.Sík hülye vagyok a közgázhoz matekhoz,de vhogy csak megcsináltam,megvan a mikrom is matek is,igaz a HJF-en:))
Én begyakoroltam pár feladatot,meg levelezős vagyok,adott előfeladatokat a tanár,azokat nagyjából bevágtam és meg lett a kettes:D
Hát ja makroból anno nekem is meglett 52 pont:D
( turvendes vagyok én is, gimis humán osztályból, biosz-magyar - angol beállítottsággal)
De lehetett volna két részben, de nem értem rá tanulni elsőre, így egyben kell majd írnom.
Hacsak ez nem sikerül jól...most pénteken nulla tudással- eddig- valszám mellett.
És a fogalmakat tök jól megtanultam, de valami grafikonos hülyeségeket kérdezett :S
Majd talán május utolsó hetéig összeszedem magam.
Csak akkor meg szinte minden vizsga lemegy két hét alatt
Magolás se megy...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu