Hogy tudnék kimenekülni a kollégiumból? Teljesen tanácstalan vagyok.
19 éves fiú, elsőéves hallgató vagyok, egy budapesti egyetemen. Nos, én állami gondozásban nőttem fel, ezáltal nincs mögöttem családi háttér, így haza sincs hova mennem, viszont a kollégiumot nagyon nehezen viselem el. Sajátos nevelési igényű is voltam, hiszen autizmussal rendelkezem, amely enyhébb, de nagyon megnehezíti a kollégiumi életet. Az intézetben ahol voltam, például külön szobánk volt, igaz, hogy undorító volt, de legalább volt magánszférám. Voltak szociális segítőim, ők toltak nagyon ebbe a kolesz-egyetem dologba, gondolom, úgy voltak vele, hogy jó lesz, fiatalok, stb. de nekem ez egy rémálom, konkrétan öngyilkossági gondolataim vannak.
A szobatársaim teljesen máshogy élnek, ők 21:30(!)-kor, leoltják a lámpát, és nem lehet gépezni, rám szólnak, ha iszok, akkor is nyögdécsel az egyik, bezzeg ők már reggel 7:30-kor mikróznak, állandóan akkor takarítanak, amikor mennék, random bejelentik 19:30-kor takarítás, én nekem meg mindig van egy esti kis sétám, rutinom, amely segít átlendülni a nehezebb időszakon. Én egyáltalán nem vagyok zajos, sem retkes, de már kezdem feladni az egyetemet. Nem tudom így csinálni, ez nonszensz, vicc kategória, nem vagyok kipihent, nem tudok semmit sem csinálni sajnos, mert látják, konkrétan kakilni se tudok úgy, ahogy kellene, mert hallják.
Diákhitel felvételén gondolkodok, de tudtommal 150 ezer forint a max, abból nem sűrűn bérlek ki semmit, legnagyobb jóindulattal, kaució miatt is legalább 300 ezer forint kellene ahhoz, hogy beköltözzek valahova.
Nincsenek barátaim, szóval ilyen összeköltözés nem játszik, dolgozom diákmunkán, de a diákszövetkezet aminél vagyok kész röhej, nem ad munkát, hiába van egy tucat meghirdetve... 140 ezret keresek havonta, koli meg 25 ezer havonta.