Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » ELTE-n milyen a Beszédművelés...

ELTE-n milyen a Beszédművelés tárgy?

Figyelt kérdés
Amúgy csak egy GTK-s hallgató vagyok, aki könnyű szabadon válaszható tárgyakat keres, de ez olyan érdekesnek tűnik, és találtam olyan verziót is, ami a félév során csak 2 szombati időpontban van. Tudtok valamit mondani a tárgyról, akik TÓK-on vagytok vagy tanultátok már?

szept. 1. 22:48
 1/5 anonim ***** válasza:
0%
Azt nem tudom hogy milyen, de hogy egy teljesen felesleg dolog az biztos.
szept. 1. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
A szombatokat ne vedd el a levelezősök elől, légyszi, ha te hétköznap is ráérsz egyetemre menni 🙏 Nekik nagy szívás, ha betelik a létszám és nem tudnak teljesíthető időpontban tartott szabvált felvenni.
szept. 2. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 nikica88 ***** válasza:
100%
Nekem barátnőm járt arra, tanító szakon van, de az szeminárium, nekik kötelező tárgy volt. Nem hiszem, h szabválnak fel tudod venni. Annak inkább valami nagyobb létszámú előadást érdemes választani, amire be is lehet bekerülni. A szemináriumok létszáma azoknak van fenntartva, akik arra a szakra járnak és sokszor még nekik sem elég a hely, úgy kell könyörögni bővítésért. Akadnak kivételek, amikor megoldható, egy ismerősöm pl. latinra akart mindenképp menni, ő kikönyörögte a tanárnál, h felvehesse. De sokan voltak akik filmes szemináriumokra akartak bekerülni, az pl. abszolút felejtős. Az hogy szabválként az egyetem bármely kurzusa felvehető, jól hangzik, de a gyakorlatban azért ez nem egészen így működik sajnos. Néha adott kar, adott szakosai is ölik egymást egy jó szabválért és ők elsőbbséget élveznek más karról érkezőkkel szemben.
szept. 2. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje: